Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej,

kan godt være det er mig der er dum, men hvad betyder fp?

Skrevet
wallander skrev, for 59 minutter siden:

Hej,

kan godt være det er mig der er dum, men hvad betyder fp?

Selvfølgelig er du ikke dum og vi kan jo ikke alle vide alt. Netop derfor er dette forum så forbandet vigtigt. Ikke kun til udveksling af anmeldelser og efterlysning men også netop sådanne indlæg som dette :)

DK fyr

Skrevet

Fuld pakke er så vidt jeg forstår det som danske GP kalder en cocktail, dvs. blowjob, handjob og samleje. Har ikke selv prøvet en FP på et Thai sted, så jeg ved ikke om der er mere med. 

Skrevet
  • Author
DK fyr 34 skrev, for 12 timer siden:

Selvfølgelig er du ikke dum og vi kan jo ikke alle vide alt. Netop derfor er dette forum så forbandet vigtigt. Ikke kun til udveksling af anmeldelser og efterlysning men også netop sådanne indlæg som dette :)

DK fyr

Tak for svar :)

Skrevet
  • Author
Mester75 skrev, for 10 timer siden:

Fuld pakke er så vidt jeg forstår det som danske GP kalder en cocktail, dvs. blowjob, handjob og samleje. Har ikke selv prøvet en FP på et Thai sted, så jeg ved ikke om der er mere med. 

Tak for svar, så blev jeg noget klogere :)

Skrevet

Måske der skulle være en ordbog over begreber fra sexkøbs-verdenen et sted her på siden... :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.