wallander 23 Skrevet 17. Oktober, 2018 Hej, kan godt være det er mig der er dum, men hvad betyder fp? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 17. Oktober, 2018 wallander skrev, for 59 minutter siden: Hej, kan godt være det er mig der er dum, men hvad betyder fp? Selvfølgelig er du ikke dum og vi kan jo ikke alle vide alt. Netop derfor er dette forum så forbandet vigtigt. Ikke kun til udveksling af anmeldelser og efterlysning men også netop sådanne indlæg som dette DK fyr 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mester75 Skrevet 17. Oktober, 2018 Fuld pakke er så vidt jeg forstår det som danske GP kalder en cocktail, dvs. blowjob, handjob og samleje. Har ikke selv prøvet en FP på et Thai sted, så jeg ved ikke om der er mere med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wallander 23 Skrevet 17. Oktober, 2018 DK fyr 34 skrev, for 12 timer siden: Selvfølgelig er du ikke dum og vi kan jo ikke alle vide alt. Netop derfor er dette forum så forbandet vigtigt. Ikke kun til udveksling af anmeldelser og efterlysning men også netop sådanne indlæg som dette DK fyr Tak for svar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wallander 23 Skrevet 17. Oktober, 2018 Mester75 skrev, for 10 timer siden: Fuld pakke er så vidt jeg forstår det som danske GP kalder en cocktail, dvs. blowjob, handjob og samleje. Har ikke selv prøvet en FP på et Thai sted, så jeg ved ikke om der er mere med. Tak for svar, så blev jeg noget klogere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 19. Oktober, 2018 Måske der skulle være en ordbog over begreber fra sexkøbs-verdenen et sted her på siden... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg