Hop til indhold

Recommended Posts

Du skal starte bilen og køre til Vejle. Horsens er helt død. De piger der er arbejder i Horsens er langt over sidste salgsdag og det meste sker mekanisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligL skrev, for 27 minutter siden:

Du skal starte bilen og køre til Vejle. Horsens er helt død. De piger der er arbejder i Horsens er langt over sidste salgsdag og det meste sker mekanisk

Der er rigtige  det er vejle der er thai mekka

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er enig med jer andre at det er Vejle som er "stedet" hvor thai massage får en anden klang. Dog sker der lidt på den front i Horsens, så Annoncelight at Poonsuk havde fået ny ejer https://annoncelight.dk/showad/259822

Da jeg ikke umiddelbart kunne finde noget på dem her på EG, tænkte jeg at det skal da prøves. Kendte stedet fra før, så min forventning var ikke så stor. Men lad mig nu tag en gang massage for at se hvad dette er for et sted. Blev modtaget af en "voksen" thai kvinde, slank og med en fin krop, talte fint dansk. Vist ind i det første rum (væggene går ikke helt op til loftet), tænkte det har de så ikke fået lavet om. 

Hun spurgte hvad jeg ønskede, massage var mit svar, noget andet spørger hun så..............det ved jeg nu ikke, men lad os se, svarede jeg.

Lægger mig på briksen og hun kommer ind, og jeg bemærker at hun låser døren. Får en rigtig fin massage, hvor der bliver lagt energi og tilstedeværelse i, følte mig godt tilpas. Når tiden er til at vende, spørger hun igen, noget andet..........du kan få alt............ok tænker jeg, må jeg gi dig massage og så kan vi se hvad der sker. Det er hun med på, og både Liam (hendes navn) og mig nyder massagen. 

Så jeg kørte helt  ud på kanten.................fik en fuldpakke (ingen kys)

Tror nok jeg vil komme igen, prisen en den normale

Del dette indlæg


Link til indlæg
denventende skrev, den 17/10/2018 at 08:41:

Er enig med jer andre at det er Vejle som er "stedet" hvor thai massage får en anden klang. Dog sker der lidt på den front i Horsens, så Annoncelight at Poonsuk havde fået ny ejer https://annoncelight.dk/showad/259822

Da jeg ikke umiddelbart kunne finde noget på dem her på EG, tænkte jeg at det skal da prøves. Kendte stedet fra før, så min forventning var ikke så stor. Men lad mig nu tag en gang massage for at se hvad dette er for et sted. Blev modtaget af en "voksen" thai kvinde, slank og med en fin krop, talte fint dansk. Vist ind i det første rum (væggene går ikke helt op til loftet), tænkte det har de så ikke fået lavet om. 

Hun spurgte hvad jeg ønskede, massage var mit svar, noget andet spørger hun så..............det ved jeg nu ikke, men lad os se, svarede jeg.

Lægger mig på briksen og hun kommer ind, og jeg bemærker at hun låser døren. Får en rigtig fin massage, hvor der bliver lagt energi og tilstedeværelse i, følte mig godt tilpas. Når tiden er til at vende, spørger hun igen, noget andet..........du kan få alt............ok tænker jeg, må jeg gi dig massage og så kan vi se hvad der sker. Det er hun med på, og både Liam (hendes navn) og mig nyder massagen. 

Så jeg kørte helt  ud på kanten.................fik en fuldpakke (ingen kys)

Tror nok jeg vil komme igen, prisen en den normale

Er det Borgergade 13 eller 23?

der ligger en i begge numre og der står både 13 ih 23 i annoncen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi den anden dag, ved sku ik om jeg vil kalde det en fornøjelse,

en tam omgang massage der blev afsluttet med en tur på høvlbænken, hun satte sig op og red lidt og støndede også skulle jeg ellers pumpe i hende, da jeg så havde gjort mit og trukket ham ud var han så fuld af blød, det var åbenbart den tid på måneden ;( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...