Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya - Jomtien

Recommended Posts

 

Mange tror måske at det kun er i Pattaya Downtown at det hele foregår - men Jomtien har faktisk også en hel del at byde på - f.eks. er hele Jomtien Walking street nærmest et paradis for bøsser og transer, hvor de sidder til skue og der er div. shows med transer.

Det tager måske 10 min og koster kun 2 kroner at komme fra Pattaya 2. road til Jomtien Beach Road med Bathtaxi.

Efter sigende skulle der også være piger langs Jomtien Beach Road - jeg så bare ikke nogen - derimod kan man langs den del af Thapphraya Road der ligger i Jomtien og i gaderne mellem Jomtien Beach Road og Second Road finde adskillelige Beer Bars og massage klinikker, hvor pigerne er vilde med falanger og de virker ret indbydende. Desuden er området mere roligt - eller der er længere mellem de enkelte Beer Bars, så de ikke i så høj grad behøver forsøge at overdøve hinanden  - og man kan derfor bedre få en snak med pigerne. Desuden byder området på en hel del gode restauranter, hvor man kan tage den udkårne med - enkelte steder nogle aftener endda med levende musik og Jomtien Night Market er også en kulinarisk oplevelse.

Noget specielt ved Thailand er de omkringkørende gadekøkkener, frugt- og grøntsælgere, skobutikker, taske eller kjoleforretninger mmm. Det er simpelthen en scooter, hvorpå der er sat et 3. hul - ligesom på en sidevogn - og det er helt sindsygt, hvormeget, der kan læsses på og bygges ovenpå og hvilken iderigdom og foretagsomhed, de enkelte ejere kan finde på - f.eks. var der en pizzabager med omvendt kasket og egen ovn (mit billede af ham blev desværre ikke ret godt - derfor får i en hel kjolebutik). Når man så sad på en bar og han kom forbi, kunne man gå ud til ham og bestille sin egen specielle pizza, hvorpå han gik igang med at bage den, mens man kunne gå tilbage i baren og nyde sin øl og sin pige - og så efter 10 min - så var pizzaen færdig og friskbagt. Det koncept burde man kunne overføre til DK: fremfor at ringe efter en pizza - ringer man efter Pizzabageren - eller han kunne køre rundt i gaderne og trutte med sit horn eller ringe med en klokke ligesom Hjemisbilen - Pizza, Pizza ;-)

IMG_20180924_231102.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...