Hop til indhold
tkmtkm1

Opførsel ved gangbangs

Recommended Posts

Hej,

Jeg har luret lidt på Paprikapigens Gangbang imorgen( paprikapigen.mono.net)

Lysten og nysgerrighed for at deltage overstiger pt. min frygt for ikke at kunne få den op at stå eller møde op med den mindste diller blandt måske op til 8 andre liderlige mænd :D , derfor hælder det mod deltagelse.

MEN da jeg aldrig har deltaget i et gang bang før er jeg interesseret i at høre hvad der er god etikette. Ønsker ikke at begynde at stille for mange spørgsmål når jeg ankommer.

-Hilser man på de andre deltagere, eller er det bare tavshed og knepperi (ved godt jeg ikke skal rundt og give hånd)

- Holder man sig i baggrunden mens andre er i gang (der er selvfølgelig annonceret en fluffer), men er det okay at gramse lidt på Paprika imens.

- Er det normalt tilladt med flere udløsninger?

Andre gode råd til en første-gangs-gangbanger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal du ikke være ked af, for jeg har det på samme måde..! Jeg syntes det ser spænde ud og jeg regner da også at tage der ned i morgen.. Så må vi se. Jeg skrev lidt sammen med en af pigern og hun skrev at de nok skulle hjælpe og vejlede dig når det er første gang og seksuelle nok får en kampklar. Og så ser hvad de andre gøre. Og så tage den der fra

Ellers må man jo bare køre hjem og så sige at det ikke lige er det som er fremtiden, må da ikke håbe det bliver sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nille,

Jeg var godt på vej, da jeg kl. 12.30 fik et opkald der gjorde jeg var nødt til at drøne på kontoret :-(

ØV - havde ellers glædet mig, men desværre kan jeg ikke bidrage med erfaring.

Håber andre måske kan??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Brugeren reklamerer dels for et arrangement og dels stiller han en del spørgsmål af mere generel karakter omkring hvordan man opfører dig ved et GB. På grund af sidst nævnte er debatstrengen flyttet til Generel Debat fra Annoncering, Sexevents

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej DoG og tkmtkm1.

Jeg har efterhånden en del gangbangs i bagagen og vil godt forsøge at svare.

Om man hilser på hinanden afhænger meget af hvem der kommer og om man ankommer tidligt eller når det hele er i gang. Jeg plejer at lodde stemningen, men hilser som regel, og nej jeg giver ikke hånd :0). Jeg har været ude for at folk ikke har hilst igen, men aldrig at nogen blev sure. Jeg hilser dog sjældent hvis jeg ankommer efter det hele er gået i gang... der er opmærksomheden som regel et helt andet sted :0).

Nogle af de gangbangs jeg har været med til siger folk ikke noget som helst og knepper kun. Personligt foretrækker den lidt mere løsslupne stemning hvor man kan slappe af og hvor der også er plads til at man knevre lidt i hjørnerne, gerne inklusive pigerne når de holder pause, hvis det er et længere gangbang hvor flere piger deltager. Men stemningen kommer helt an på hvem pigerne og de andre gæster er. Jeg har nogle få gange været ude for at et par af de andre virkede irriterede over mit knever og så holdt jeg selvfølgelig mund.... det er altid en god ide lige at stikke en føler ud.

Med hensyn til at holde sig i baggrunden.. lad være med det.. så får i ikke noget - det kan selvfølgelig godt være at det er det i ønsker, men det er en god ide at holde sig til hvis man vil være med.

I skal dog naturligvis ikke skubbe, mase eller springe over i køen (hvilket desværre af og til ses i klubberne). Man må gerne tage på pigen mens en anden knepper hende og en tredje og fjerde bliver suttet. Jeg har i hvert fald aldrig oplevet andet.

For at give jer en fornemmelse vil jeg gerne beskrive lidt af mit sidste gangbang i Erlebnishwohnung i Tyskland... seancen kunne såmænd ligeså godt have været fra et sexparty i Danmark hvor der dog ikke findes gangbags der løber over 10 timer.

Da jeg ankommer er partiet allerede startet. Der er en pige igang med at blive kneppet af en gæst mens en anden tager hende på brysterne. To andre gæster sidder i "pauserummet" og pige nummer to render halvnøgen rundt og gør sig klar. Jeg hilser på de to gæster der ikke er aktive og går ind i knepperummet hvor der nu kun er en gæst, der bliver suttet af pigen. Jeg bliver ikke direkte inviteret med i legen (hold dig ikke i baggrunden), men ligeså snart jeg nærmer mig og begynder at røre pigens bryster hilser både fyr og pige. Han undskylder at han er lidt egoistisk og hun begynder at sutte mig. På et tidspunkt trækker jeg uopfordret i badehætten, kigger fyr og pige i øjnene (lodder stemningen) og knepper pigen (hold dig ikke i baggrunden).

Under hele seance (som selvfølgelig er meget forskellig fra et gangbang med kun en pige og kun 1-2 timer) er der god atmosfære og jeg får hyggesnakket med et par af gæsterne, hyggesnakken foregår hovedsagligt i "pauserummet", men der er også plads til at man kan småjoke med pigerne og de andre gæster og småflirte med nogen af pigerne.

De helt korte gangbangs på et par timer med kun en pige har jeg aldrig prøvet, men kunne forestille mig at der er mindre plads til hyggesnak, da det er mere koncentreret... dog vil jeg igen sige, lod stemningen og hold jer til.

Og vil gerne pointerer, med "hold jer til" mener jeg til alle tider under respekt for pigen og de andre gæster.

Jeg vil iøvrigt opfordrer til at i, som inspiration, læser de efterhånden mange anmeldelser af gangbangs i Erlebniswohnung i tyskland og anmeldelser af gangbangs i Danmark, hvis i kan finde dem.. de er efterhånden ved at være ret sjældne.

Evt. kan nogen af de andre "garvede rotter" give deres besyv med?! Det her er min egen personlige oplevelse af gangbangs.. det kan jo være at andre kan suplere.. eller har en anden version.

Håber i kan bruge det til noget... i er velkomne til at spørge igen hvis der er noget i ikke synes jeg har svaret på.

God fornøjelse med det!!!

Mange hilner

Sexafhængig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sexafhængig beskriver det godt.

Et par råd herfra.

Med sundt fornuft, godt opførsel, positiv indstilling og vigtigst personlig hygiejne kommer du langt.

Om du så er genert eller tilbageholdende i starten, så kommer du over det.

Det gør ikke noget at kigge på og spiller den af eller gør dig kampklar, det er der mange der gør.

Pas på du ikke bliver afhængig, det er frækt og vanedannende :)

God fornøjelse.

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej sexafhængig

Fremragende introduktion til denne verden af betalings gruppesex, som jeg ikke har set bedre skrevet af andre. Håber at dem der overvejer deres første gangs deltagelse, nu er kommet en beslutning nærmere om at deltage.

Men erfaringen findes jo ikke kun på mandesiden, men også på pige/mutter siden, eksempelvis Seduction Girls, og de skal da være velkomne til at byde ind med deres input til at vi kan få lidt gang i event fronten herhjemme igen, hvis altså de er interesseret, hvis der er mænd og piger nok til det.

Bemærkning

Resten er slettet efter at Århuselsker kommenterede med et suk :?

Indså at jeg nok stod til en løftet pegefinger for at ride mine kæpheste, men nu er kommentaren forhåbentlig i sin orden?

Det var en hurtig smutter i skyndingen :cry:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for rosen Rejse (og Nille). Og fint at du tager Århuselskers kritik til efterretning. Nu har jeg jo af gode grunde ikke læst dit oprindelige indlæg, men har lidt på fornemmelsen at det ikke handlede om at give gode råd til dOg og tkmtkm1 om hvordan gangbangs foregår og hvordan man som fyr skal gebærde sig ;) .

Men nu ved jeg jo at du ligesom mig er en af de garvede rotter i faget, og derfor kunne det måske være interessant at høre hvordan du oplever gangbangs og hvordan du som fyr mener man skal opføre sig... altså hvis du har lyst. Denne opfordring gælder selvfølgelig også andre erfarne gangbang'ere.

Des flere der skriver, des større hjælp til dOg, tkmtkm1 og andre interesserede.

God weekend fra sexafhængig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan lige se at jeg havde overset et spørgsmål fra tkmtkm1: Til alle de gangbangs og sexparties jeg har været til har man måttet komme ligeså mange gange man kunne (dog skal man stadig huske at tage hensyn til de øvrige gæster).

MH Sexafhængig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej sexafhængig

Nu er jeg ikke en af de gamle rotter i faget, jeg har bare deltaget nogle få gange, nogle gange med års mellemrum, men jeg tror egentlig ikke jeg har noget at tilføje din fremragende guide til god stil under party og gangbang.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Tøver.

For at kunne svare på dit spørgsmål er jeg nødt til at vide hvad du mener med Vanilje-sex?

Jeg tror grænserne for hvad folk opfatter som vanilje er rimeligt flydende, ligesåvel som grænserne for hvad der er kinky eller hårdt er det.

Jeg opfatter selv følgende som vanilie:

- alm sex i forskellige positioner

- blowjob med eller uden kondom

- fransk til hende

- nus og lette kys på kroppen

- tungekys

o.s.v.

Til de gangbangs/sexparties jeg har været til er der således masser af vaniljesex. I erlebniswohnung er standarden gummi uden og alm sex i diverse positioner. Enkelte piger tungekysser og enkelte piger nusser og giver lette kys på kroppen (det er dog ikke noget man som udgangspunkt skal forvente).

Lidt mere kinky lege (om det så stadig er vanilje må være op til den enkelte) kunne f.eks. være:

- analsex

- sandwich

- klask i røven

- komme i munden på pigen

- fisting

I alle disse tilfælde er det ikke noget jeg kunne finde på at give mig i kast med uden at have aftalt det med den pågældende pige. Jeg har faktisk været ved at arrangere en sandwich med en af pigerne samt en anden gæst til et gangbang i erlebnishwohnung, det blev dog aldrig til noget fordi vi begge blev distraheret af andre meget smukke piger, men der er piger, der er til det - just ask!

Det kan selvfølgeligt være svært at aftale et setup midt i kampens hede, men de fleste piger holder pauser fra tid til anden hvor man kan forhøre sig. Og man kan jo altid under sexakten spørger om det er ok med en finger op, om man må komme i munden o.s.v. ... man kan højest risikere et nej.

Med hensyn til hårdere sex end det her nævnte er det aldrig noget jeg har set til de sexparties jeg har været til.... jeg har heller ikke opsøgt det da jeg bestemt ikke selv er til hård sex.

Håber det besvarede dit spøgsmål

Mange hilsner

Den sexafhængige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak det dækkede fint.

Jeg var lidt nysgerrig, derfor spørgsmålet. Men ret beset tror jeg ikke gangbang er noget for mig, men jeg er vældig glad for indblikket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...