Hop til indhold

Recommended Posts

TboneDK skrev, for 12 timer siden:

Hun ser fucking fræk ud på de private billeder 

Ja, hun har også åbnet for hendes album, ser sku for godt ud til at være sandt.. Dog har hun desværre ikke læst eller svaret mit brev

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en korrespondance med hende. Min mavefornemmelse er ikke helt god. Hun undviger lidt for strategisk nogle centrale spørgsmål. Indtil videre har jeg dén fornemmelse, at personen lige så vel kan være mand som kvinde, reel som scammer. 

Synes ofte man kan mærke på korrespondancen om der sidder en kvinde af oprigtig interesse på den anden side og den fornemmelse har jeg ikke rigtig. Omvendt har hun ikke lokket med overførsler eller lignende. Så jeg ser lige hvor det lander. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er 110% fake 

har skrevet med hende på mail og ja hun undviger spørgsmålene ......

ligeledes kan alle hendes billeder findes på nettet , ved hjælp af diverse søge maskiner 

alle på udenlandske fetisch sider .....

i hendes sidst brev beder hun mig skriver til hende på en af de der standart snyde sider ....

110% fake 

Findlovedate: https://findlovedate.com/#/public/CIL130rJOUrh3qm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg reflekterer over forløbet, så er det faktisk rigtig snedigt af afsenderen. Jeg er rimelig god til at spotte scammere men vedkommende skrev hvad der næsten lignede personlig besked på SD og sidenhen 3 mails før linket kom. Sjovt nok kom alle beskederne ca samme tidspunkt hver morgen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Molke skrev, den 18/10/2018 at 08:22:

hun er 110% fake 

har skrevet med hende på mail og ja hun undviger spørgsmålene ......

ligeledes kan alle hendes billeder findes på nettet , ved hjælp af diverse søge maskiner 

alle på udenlandske fetisch sider .....

i hendes sidst brev beder hun mig skriver til hende på en af de der standart snyde sider ....

110% fake 

Findlovedate: https://findlovedate.com/#/public/CIL130rJOUrh3qm

Var udsat for det samme som beskrevet i indlægget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...