Hop til indhold
Guest Rockhound

Gloryholes i København

Recommended Posts

Guest Rockhound

Hej alle sammen :)

Jeg skal være i København i nogle timer på Onsdag i næste uge, altså d. 24 Oktober. 

Nu ved jeg ikke om det er den rigtige tråd jeg søger i, men er der nogen her inde som ved hvor der findes gloryholes i København?

Det ville være rigtig glad hvis I ved noget og kan fortælle mig det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Club 18 Istedegade (Hvis ikke den har skiftet navn)

der er dog rimelig "risiko" for det er en fyr på modsatte side - men der ER også piger i den club

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhound
TboneDK skrev, for 2 minutter siden:

Club 18 Istedegade (Hvis ikke den har skiftet navn)

der er dog rimelig "risiko" for det er en fyr på modsatte side - men der ER også piger i den club

Tak for det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rockhound skrev, for 16 minutter siden:

Det ville være rigtig glad hvis I ved noget og kan fortælle mig det :)

CitySwinger2 i Godsbanegade 20 har også. Det er det tidligere XX Dark

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Jeg er lidt nysgerrig mht. gloryholes. Jeg er med på det generelle princip med at man stikker ens pik igennem et hul i vægen og der er en på den anden side. Jeg har dog et par (dumme) spørgsmål. :)

Er der "ensrettet" så giver er på den ene side og modtager er på den anden side? Eller risikerer man en "head on kollision"? 

Risikerer man ikke at stå forholdsvis længe med ens pik stikkende ud igennem et hul før der er nogen på den anden side? 

Er sikker sex en mulighed, eller er kondomer ikke velsete

Redigeret af Mester75

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhound
DK fyr 34 skrev, for 36 minutter siden:

CitySwinger2 i Godsbanegade 20 har også. Det er det tidligere XX Dark

Takker, det googler jeg lige. 

Club 18 åbner først når.jeg er taget afsted igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mester75 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er lidt nysgerrig mht. gloryholes. Jeg er med på det generelle princip med at man stikker ens pik igennem et hul i vægen og der er en på den anden side. Jeg har dog et par (dumme) spørgsmål. :)

Er der "ensrettet" så giver er på den ene side og modtager er på den anden side? Eller risikerer man en "head on kollision"? 

Risikerer man ikke at stå forholdsvis længe med ens pik stikkende ud igennem et hul før der er nogen på den anden side? 

Er sikker sex en mulighed, eller er kondomer ikke velsete

1) Det er ensrettet. Hvis du stikker pikken ind så er det dig der bliver suttet. Med mindre du selvfølgelig selv ønsker at gå på knæ og prøve det den anden vej ;)

2) Hvis du er i en klub med bare et minimum af besøgende, vil der hurtigt være en der går på krogen.

3) Pas....måske andre ved det?? Tror nu nok det er uden. Det er i hvert fald hvad jeg har observeret. Typisk så går man fra og til. Cirkulerer lidt rundt i klubben (hvis det er en klub du er i) og  så tilbage til gloryhole-området.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glory holes er ikke nødvendigvis ensrettede - hverken i Club 18, Cityswingers 2 eller for den sags skyld de andre swingerklubber. Men de fleste glory holes har en "typisk retning".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...