Hop til indhold

Recommended Posts

Skilgannon skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har, hun er helt som beskrevet. Super god massage, virkelig sød kvinde, men du skal ikke tage derud og regne med du får andet end det hun har beskrevet.

det er heller ikke andet end det hun skriver jeg kommer der for, kender ikke så meget til lingam, får man lov at komme ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mandenmedpli skrev, 1 time siden:

 får man lov at komme ?

 

Åh ja... 

Besøg du bare Maria, men som beskrevet er det dig der får massage og hun leverer det der står i annoncen.. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Dejlig kvinde. Som de andre skriver, det er kun massage inkl. lingam. Både den klassiske og lingam massagen er i top. Hvis man kommer er det fint, men det er massagen og de kropslige følelser den giver som er det vigtigste. Jeg kom i øvrigt. 

Tror at mit næste besøg inden for denne verden skal være et genbesøg hos hende. 10/10 for gentagelses faktor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Maria 2 gange.
Det var før hun droppede det med at smide tøjet. Hun er en virkelig lækker kvinde og massagen blev kun bedre af at man kunne ligge og pille og lege med hendes fantastisk smukke bryster. Har overvejet at besøge hende igen, men når hun ikke er nøgen bliver det en envejsfornøjelse og det er ærgerligt.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...