Hop til indhold
Herrenogslavetøsen

GB med slavetøs i København d. 25/10

Recommended Posts

GB med slavetøs d. 25/10

Min slavetøs skal prøve et GB så hun kan vise hvor dygtig hun er blevet.

GB vil starte med at jeg viser hende frem. Pisker hende og varmer hende op med vibrator. Hun er dygtig til at spørge om lov til at komme. Det skal hun selvfølgelig have mulighed for at vise jer. 

Hun er i sin spæde træning med anal, så derfor vil jeg fremvise hende med buttplug. Men anal sex er ikke muligt med hende. 

 

Når fremvisningen er overstået er det jeres tur til at give hende pik. Sex er med gummi og blow er uden. I må komme ud over hendes krop, men ikke ansigt eller mund. 

Ingen hårde slag og lignende. Klap bagi osv er fint. Men det er sex der er fokus når hun skal bruges af fremmede mænd. 

Hun vil være blindfolded under hele GB. 

Slavetøsen er en meget smuk, sexet og kinky tøs. Hun er 21 år og meget villig efter pik.

Dato : 25/10 Tidspunkt: 1430-1630.

Pris: 1800kr

Tilmelding på: [email protected]

Ved tilmelding så skriv lidt om dig selv og EG brugernavn. 

Vi er meget diskrete og forventer det samme fra jer. Så billeder af tøsen bliver ikke lagt op her eller sendt. Men jeg kan godt garantere at I ikke har set en så lækker tøs i et lignende setup før!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 44 minutter siden:

Kommer da ik et øje til den pris, vil da hellere gå i swinger klub :razz:

Selvom jeg synes din kommentar er højst besynderlig , så gør den opmærksom på en slåfejl. 

Der skulle have stået 1000kr for deltagelse. Dette synes vi begge selv er en yderst rimelig pris. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville ikke ha noget imod til tag til Kbh til det, men når man ikke kan se hvem man skal lege med, så har jeg ikke lige lyst, men håber det bliver frækt for jer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herrenselv skrev, 1 time siden:

Ville ikke ha noget imod til tag til Kbh til det, men når man ikke kan se hvem man skal lege med, så har jeg ikke lige lyst, men håber det bliver frækt for jer :)

Vi satser på at få taget billeder imorgen og lægge et op her. Dog bliver det et meget diskret et af slagsen . Så forvent ikke noget med hele kroppen. Men som sagt så bliver de deltagende gæster ikke skuffede;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes overskriften er en anelse misvisende.

Ved et gangbang med en slavetøs, vil jeg nok forvente at der rent faktisk er tale om en slavetøs.

Med de ydelser jeg ser nævnt, er der jo reelt bare tale om et almindeligt gangbang, med en ung pige som er blindfolded, og har en buttplug i nummeren.

Redigeret af Arne Diller

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 23 minutter siden:

Jeg synes overskriften er en anelse misvisende.

Ved et gangbang med en slavetøs, vil jeg nok forvente at der rent faktisk er tale om en slavetøs.

Med de ydelser jeg ser nævnt, er der jo reelt bare tale om et almindeligt gangbang, med en ung pige som er blindfolded, og har en buttplug i nummeren.

Ja du har nok en helt særlig definition af hvad en ægte slavetøs er. 

Men nu ligger landet sådan at hverken jeg eller hun er til “fremmede” som pisker eller gør andet ved hende. Især ikke når der er tale om GB, hvor vi har valgt at lægge fokus på det seksuelle som er det der tænder os, når der er fremmede involveret i setup. 

Men heldigvis står det dig jo frit for at lade være med at deltage. Jeg er sikker på der nok er andre som synes at et sådanne setup er ganske fint.

Måske vi kunne holde fokus i denne tråd på ting som rent faktisk omhandler dette GB og ikke unødvendige kommentarer . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Herrenogslavetøsen skrev, for 3 timer siden:

Selvom jeg synes din kommentar er højst besynderlig , så gør den opmærksom på en slåfejl. 

Der skulle have stået 1000kr for deltagelse. Dette synes vi begge selv er en yderst rimelig pris. 

slå fejl :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arne har altså meget ret jeres overskrift er noget ved siden af , ikke start med at skrive slave tøs og så er det bare en ung pige med en plugs i røven

og nok ikke helt klar til hvad der skal ske med hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
larokka skrev, for 10 minutter siden:

Arne har altså meget ret jeres overskrift er noget ved siden af , ikke start med at skrive slave tøs og så er det bare en ung pige med en plugs i røven

og nok ikke helt klar til hvad der skal ske med hende 

Jamen det er da godt at folk kan kloge sig på om hun er parat eller ej. Gisninger ud fra en annonce på det her forum er lidt søgte. 

Der er ingen “fremmede” der får lov at piske eller andet der involverer smerte. Til den slags skal man kende hinanden. Det giver vel meget god mening. 

Og kan vi så for Guds skyld ikke komme tilbage til trådens udgangspunkt ? Eller skal det hele gå op i gisninger og spekulationer? Hvis man ikke har lyst til at deltage i arrangementet står det jo heldigvis en frit for at lade være. Så vælger man blot at deltage i et af de andre GB i KBH. 

Men det ville da være befriende at undgå alt den her negativitet!

Vi prøver blot at lave et frækt og lækkert setup som passer til vores lyster. Det skal jo trods alt være en god oplevelse for alle. Og vi ser rent faktisk frem til at afholde dette GB. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, det er et super frækt, attraktivt og spændende set up, og jeg synes, folk skal lade være med at skyde den slags initiativer ned med alle mulige mere eller mindre tåbelige kommentarer. I stedet burde vi her på siden rose og udtale os positivt, så også andre får lyst til at byde ind med events.

Lær dog at trække på skuldrene, hvis folk laver fodfejl - og få jer i øvrigt et liv!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herrenogslavetøsen skrev, for 22 timer siden:

Ja du har nok en helt særlig definition af hvad en ægte slavetøs er. 

Men nu ligger landet sådan at hverken jeg eller hun er til “fremmede” som pisker eller gør andet ved hende. Især ikke når der er tale om GB, hvor vi har valgt at lægge fokus på det seksuelle som er det der tænder os, når der er fremmede involveret i setup. 

Men heldigvis står det dig jo frit for at lade være med at deltage. Jeg er sikker på der nok er andre som synes at et sådanne setup er ganske fint.

Måske vi kunne holde fokus i denne tråd på ting som rent faktisk omhandler dette GB og ikke unødvendige kommentarer . 

Mon ikke det er rimeligt oplagt, hvordan man definerer en ægte slavetøs.

Det er helt i orden med mig, at i ikke ønsker at andre pisker eller gør "slemme" ting ved tøsen.

Jeg påpeger såmænd bare, at der nok ikke ligger de elementer i jeres setup, som retfærdiggør at annoncere med gangbang til slavetøsen.

Måske havde det bare være mere hensigtsmæssigt for evt. kunder, at i bruge en mere korrekt overskrift.

Og jeg skal venligst undlade at tilmelde mig jeres seance.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
Herrenogslavetøsen skrev, for 1 time siden:

Der bliver heller ikke kommenteret på hvad en ægte slavetøs er eller andet. 

Kun spørgsmål relateret til selve det GB vi afholder:)

SHIT - jeg lander først den 26. oktober :(. Ser ud som et spændende arrangement, og det uanset overskrift eller ej. Jeg synes du @Herrenogslavetøsen ganske uddybende har forklaret indholdet af jeres tilbud. Ud fra en kommunikationsstrategisk synsvinkel, så er det til et rent 12-tal at lukke det af som du gør med ovenstående kommentar. Håber I får en oplevelse ud over det sædvanlige!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må bare sige at den tøs bare er for lækker.

Har deltaget i Gb i Århus med denne formidable tøs. Noget af det lækreste og mest med levende jeg har oplevet.

Glem al jeres skepsis gutter og fokuser på at hun er en super girl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja nu kom @dykker os i forkøbet med den triste nyhed . Men den slags er man desværre næsten ikke Herre over selv;) 

Men der har været rigtig god respons på arrangementet , så ligeså snart det kan lade sig gøre afholder vi et nyt og tager revanche !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herrenogslavetøsen skrev, for 19 timer siden:

Ja nu kom @dykker os i forkøbet med den triste nyhed . Men den slags er man desværre næsten ikke Herre over selv;) 

Men der har været rigtig god respons på arrangementet , så ligeså snart det kan lade sig gøre afholder vi et nyt og tager revanche !

Held i uheld... Håber jeg kan deltage på den nye dato :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, den 17/10/2018 at 16:38:

Mon ikke det er rimeligt oplagt, hvordan man definerer en ægte slavetøs.

Nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...