Hop til indhold

Recommended Posts

Link: https://annoncelight.dk/showad/261261

Slet ikke hende, men det tænkte jeg nu nok, men måske hun lignede? Nej. 

Og en stor sølvgrå BMW på RO plader foran lejlighedsblokken på Gormsvej. Tænkte at det var et skidt tegn, men jeg bankede på alligevel.

Jeg spurgte den lettere kraftige blondine, der tog imod, om de var flere på adressen - nej. Så spurgte jeg til hvor den mørkhårede  slanke pige var, og så var der alligevel endnu en pige på adressen.

Jeg er næsten 100% på at det er hende på dette link: https://annoncelight.dk/showad/261282

køn og sød pige - så hende gik jeg med.

Og jeg havde knap nok fået sokkerne af, så var der banken på og stemmer og så stod der 3 civilbetjente i lejligheden..

Det ødelagde lidt stemningen, må jeg sige.

og jeg blev skrevet op og tjekket op på over radioen - og tænker at jeg nu står i en logbog et sted i politiets database som værende tilstede på en adresse med mistanke om hvad ved jeg? 

Mon man kan blive slettet igen? For den bliver altså svær at bort-forklare! Kan ikke se hvorfor jeg skulle noteres - der er jo ikke noget ulovligt i at besøge en gp?? 

Da betjentene var smuttet fik vi snakket lidt, og det var så anden gang inden for 2 timer, politiet havde været der. Brunetten havde ønsket at køre hjem, men den blonde veninde (som jeg blev taget imod af og havde kontakt til inden ankomst til adressen) var ligeglad med politiet og ville blive.

Nå men sum: absolut ikke pigen på billederne, men link 2 er.

Anbefaling: tag ikke til Gormsvej, de øvrigt beboere og politiet i Herning synes ikke om det, og det er ubehageligt at møde politiet i den situation, og pisse ærgerligt at blive skrevet.

sidste råd, som jeg selv vil følge fremover - hvis der holder store bmw’ere på RO-plader nær adressen, pigen har anvist, så bør man gå igen. Der kommer ikke gode oplevelser ud af at blive. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Føj for en led oplevelse - jeg tænker mest på den med panseren - der må dælme ha’ løbet nogle forskellige tænker igennem dit hovede på meget kort tid... :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gengangeren
VeryCurious skrev, 1 time siden:og jeg blev skrevet op og tjekket op på over radioen - og tænker at jeg nu står i en logbog et sted i politiets database som værende tilstede på en adresse med mistanke om hvad ved jeg? 

 

Mon man kan blive slettet igen? For den bliver altså svær at bort-forklare! Kan ikke se hvorfor jeg skulle noteres - der er jo ikke noget ulovligt i at besøge en gp?? 

Virkelig en ubehagelig oplevelse. Tror desværre det er svært at få det slettet. Men oplysningerne om dig er jo trods alt fortrolige og kan ikke udleveres til andre uden at du giver samtykke til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Shit....., jeg var på besøg i denne lejl. sidste søndag (den lille meget omtalte blondine som nu er på Valhalla).

Jeg blev på SMS aftalen kraftigt bedt om at parkere lidt derfra og være meget diskret når jeg ankom.

Ja, holdt jer langt derfra, det mest ikke diskrete sted der findes.   

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en uddybning - jeg fik ingen tiltale og var fri til at gå - betjenten sagde i øvrigt, at når de var gået, var jeg fri til at blive og få noget for mine penge, eller forsøge at få dem retur. 

Men jeg blev skrevet ned, og jeg tænker at de laver en rapport/sag på udkaldet, hvor jeg så står nævnt med navn og cpr - og godt jeg ikke prøvede at lyve om det, for de checkede op på mig over radioen.

Jeg tror beboerne i opgangen har været utrygge ved det pludselige rend af folk til lejligheden samt den store bil på Rumænske plader. De har så kontaktet politiet og ønsket at få Rumænerne ud - og politiet lægger pres på dem ved at møde op hele tiden og "løfte dyner". Det kunne jo også sagtens have været noget kriminalitet - af en art, de drev fra lejligheden. Narkohandel eller lignende. Nå, men politiets indsats med blot at møde op og udspørge er en god taktik. Det har i hvert fald påvirket min lyst til at besøge den adresse.

Og jeg var gået igen omgående, hvis jeg var blevet oplyst, at politiet havde været der kort forinden - med den antagelse at de ville komme igen med jævne mellemrum. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...