Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Pool

Nej men jeg skrev med dem,da jeg har været hos roxanna før, men fik priserne for en tur med dem begge, og syntes det var lige i overkanten til mit budget. 2000 for en halvtime, 3000 for 45 min og4000 for en time

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi dem. Dvs jeg havde booket roxy en halv time. Vi kender hinanden godt og det kører bare. 

Hun havde gjort mig opmærksom på muligheden for en trekant. Jeg var ikke tændt på den fulde pakke, så det blev sådan at Roxy og jeg startede sammen. 

Midt i akten sætter Roxy en lille buttplug op i mig, hvorefter hun kalder ham ind. Smilende og med halv stiv pik kommer han ind. Roxy fører først hans pik ind i min mund, og bagefter sutter vi  så begge på pikken. Det gør vi i 4-5 minutter, og derefter bliver han sendt ud igen. Vi synes begge at det var en fræk oplevelse og vi er virkelig tændte til afslutningen....

Jeg betalte Roxy hendes standard text og 500 for sutteren.

Det er ikke noget jeg gør ofte men stemningen var der bare, og Roxanna er bare så kinky at lege med...

L

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...