Hop til indhold
Jlasian

Angkor Wellness // Jenny

Recommended Posts

Var forbi Angkor i sidste uge, inspireret af anmeldelsen om Mook, men dum som jeg var, fik jeg ikke bestilt tid med Mook. 

Bestilte bare tid og da jeg ankom, blev jeg vist ind i et rum og ind kom Jenny, som er en, i mine øjne, meget køn pige.

Bestilte først en gang oliemassage, som altid når jeg prøver en ny pige, og massagedelen var udemærket. Ikke prangende men ganske dejligt og efter ca 30min spørger hun om jeg kunne tænke mig noget fræk massage.

Får tilbudt fuld pakke til 1400,- hvilket jeg accepterer. På trods af mine principper, er jeg alligevel kun en mand som er blevet gejlet lidt op af massagen og fristet af hendes ynde, og det skal desværre vise sig at være nogle dyre lærepenge......igen.

Hun tager tøjet af, kravler op og begynder at kæle, men da jeg forsøger at kysse hende, får jeg blot en åben mund uden tunge.....meget bizart og får mig til at tænke på mit førstehjælpskursus, hvor jeg blæser luft i dukken...fair nok, dukken her er i det mindste levende og lækker, så jeg tager hvad jeg kan få, og afholder mig fra at holde hende på næsen.

Hun dykker ned og prøver så at få gummiet på mit slappe lem, hvorefter hun begynder på sit BJ...det er sgu også bizart og her tænker jeg, hvordan det ville tage sig ud, hvis en festklovn startede med at lave et ballondyr, inden han puster det op....og ja, det ville nok have samme effekt, for jeg kan med nød og næppe præstere en halvfed (måske en 2/5 fed) førend hun kravler op, fordeler noget glidecreme i dåsen (lidt overflødigt vil jeg mene, da sådan en halvfed, vel nærmest kan sammenlignes med en vandmand...og det er sgu et meget fleksibelt dyr)....hvorefter hun prøver at sætte sig ned over mit halvslappe ballondyr. 

Det skal også nævnes at jeg prøvede på at komme til at slikke hende, men det blev afvist, med undskyldning om at det ikke gik...tænkte at det måske var den tid på måneden.

Det lykkedes på mirakuløs vis at glide ned over vandmanden og hun må på forunderligvis have gejlet sig selv helt op, dog uden mit vidende, da hun begynder at ride i takt med sin (falske) stønnen.

Jeg får stoppet ride ranke seancen, og istedet tager jeg gummiet af. Her ser jeg så at kondomet er helt rødt, og når at tænke “åh nej”...men finder så ud af at kondomet vitterligt er rødt :D

Jeg bruger hånden til resten, alt imens jeg tænker at jeg skal hjem og have en alvorlig samtale med mig selv.

Men så sker der ikke mindre end at efter den sædvanlige aftørring/afvaskning, spørger hun om jeg vil have lidt massage, hvilket jeg takker ja til, da jeg har lidt ømhed i nakken/skuldre.....og det kunne hun sgu finde ud af! Fik en rigtig god gang massage af nakke/skuldre, som næsten....ja, jeg skrev kun næsten...opvejede den dårlige sex.

Takkede af, og noterede mig samtidig at Jenny ikke var et besøg værd, hvis det er FP man går efter. Dog skal det siges at hun har en meget lækker og appetitlig krop og potentiale til at blive en god massør.

Venligst, J

Redigeret af Jlasian
Manglede noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha.. Sjovt skrevet. :D

Men kan ikke helt lade være at sætte mig i pigens sted. En ting er kysset, men det er der nu mange piger der ikke uden videre er med på. Og altså.. hvad skulle hun gøre med vandmanden hvis den bare ikke er samarbejdsvillig? At hun ikke vil slikkes er måske det eneste rigtige håndfaste kritikpunkt, hvor hun ikke burde sælge en ydelse som fuld pakke, hvis ikke det er muligt at slikke hende.

Jeg er 99% sikker på at jeg har fået massage af Jenny et andet sted tidligere i år, og det var en lignende oplevelse af din. Ganske hæderlig, faktisk i den bedre ende, massage. Men det var uden noget andet hanky-panky, så det andet kan jeg ikke udtale mig om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med kys, men det skal så også siges at jeg efterspurgte våde kys, hvilket hun indvilligede i....deraf en del af min lettere utilfredshed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...