Hop til indhold

Lamborghini - SMS planet + andre

Featured Replies

Skrevet

Nååå men jeg vil lige komme med en lille skrivelse af mit møde med Lamborghini ved Seductiongirls.

Jeg havde lidt penge tilovers og tid en sen aften i København og hvad bedre end et møde med en af de dejlige piger der arbejder lidt senere end gennemsnittet

Jeg kiggede lidt på nettet og blev enig med mig selv om at jeg skulle prøve en mørk pige, det blev jo så Lamborghini ved Seductiongirls, billederne er jo ikke så ringe , så jeg bestilte tid og kørte derud, blev vist ind på et værelse af telefon damen, hun sagde der ville gå 5 min så var Lamborghini der, så jeg ventede pænt indtil døren igen gik op, jeg blev en smule skuffet ved første indtryk, billederne passer ihvertfald ikke på pigen, hun har en god krop, utrolig lange ben og nogle gode bryster, vil tro der er lidt silikone men det har jeg intet imod, men hun er ikke specielt køn, ikke grim men absolut ikke så køn som billederne kunne ligge op til, alderen passer heller ikke, vil gætte hende til slutningen af 20'erne og lidt mærkeligt snakker hun en blanding af engelsk/dansk .

Men nu var jeg der jo og jeg var liderlig, så jeg bestilte fransk og dansk til 700, hun gik og kom tilbage lidt efter, jeg tog tøjet af og det samme gjorde hun, vi stod og kælede lidt, hun fik hurtigt ham op at stå, så hun sagde jeg skulle ligge mig ned på sengen, hun kravlede op på mig så jeg kunne komme i nær kontakt med hendes bryster mens hun stadig brugte hænderne nedenfor, efter lidt hygge der fandt hun et gummi og på med det, så skulle der fransk til, hvilket hun gjorde ude mærket dog ikke noget helt vildt, efter lidt tid der satte hun sig oven på mig og begyndte at ride mig, det var dejligt og en fornøjelse at se sig trænge ind i en helt sort pige, en udsøgt fornøjelse, hun skifter stilling men stadig med hende på top, hvilket jeg ikke havde noget imod og der går heller ikke længe før jeg må overgive mig.

Alt i alt en ok oplevelse, jeg tror ikke jeg kommer igen, been there done that tror jeg.

http://sms-planet.dk/default.aspx?pageid=550

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.