Hop til indhold
Tømmeren

SEXY VIKI FREDERICIA - ikke som håbet

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/211072Normalt besøger jeg ikke steder andre ikke har anmeldt, men i nat(04:00), var jeg i Fredericia og mere lysten end normalt, og den eneste i området der svarede var Viki.

En mørk pige, 700 kr for 30 min med superfransk og anal. Lød ikke så tosset.

Kørte hen til adressen, og så straks at profilen brugte fake billeder(surprise).

Hun var ikke specielt køn, og havde dårlig ånde, men skidt, jeg var liderlig så vi afregnede, jeg tog et hurtigt bad, og så gik vi igang.

Blowet var middelmådigt, og hurtigere end jeg ville, var der frakke på, da hun mente at min pik var så stiv at vi skulle igang med anal. Hun ville tages doggy, men hun positionerede sig på en træls måde, så jeg ikke kunne støde som jeg ville, og jeg fik ondt i min læg(lol). Da jeg var nødt til at stoppe for at undgå krampe, blev hun fornærmet. "Why do you stop, you have to cum, keep fucking me".

Hun virkede 100% opsat på at få mig til at komme så hurtigt som muligt, hvilket irriterede mig ret meget.

Pigen vil jeg skyde til at være mellem 25-35 år. Brysterne havde tabt fylde, sandsynligvis efter et vægttab, hvillet passer overens med hendes strækmærker. Hendes røv var dog heeeeelt fantastisk. Fast, rund, stram og generelt lækker. Tror det er den bedste røv jeg længe har set.

For at opsummere;

Pigen: 6/10. Alle 6 er for hendes røv.

Sex: 5/10. Alt for fremskyndet og stresset, med fokus på at give mig udløsning så hun kunne komme videre.

Stedet: 5/10. På ingen måde diskret. Fik et håndklæde den tidligere kunde sikkert havde brugt, det var ret vådt.

Det er ikke et sted jeg vil besøge igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...