Hop til indhold
niels6663

Uerfaren bruger

Recommended Posts

Goddag til jer alle

Jeg er ny og uerfaren udi dette, at gå til glædespiger. Nu er jeg efterhånden blevet 52 somre og har længe overvejet muligheden. Har kigget en del på Mon-Cherie.

Er især fristet af Trine Tease og Andrea. De virker begge meget søde og naturlige.

Anyway, nu er jeg da nået til at blive bruger her på sitet. Tiden må vise, om jeg kommer videre end dette :-)

niels6663

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, for 1 minut siden:

Goddag til jer alle

Jeg er ny og uerfaren udi dette, at gå til glædespiger. Nu er jeg efterhånden blevet 52 somre og har længe overvejet muligheden. Har kigget en del på Mon-Cherie.

Er især fristet af Trine Tease og Andrea. De virker begge meget søde og naturlige.

Anyway, nu er jeg da nået til at blive bruger her på sitet. Tiden må vise, om jeg kommer videre end dette :-)

niels6663

Hejsa og velkommen til :) Håber du kan bruge siden og har lyst til at bidrage (stort som småt) 

Alt mulig held og lykke og spørg endelige herinde hvis der er noget du vil vide.....

God søndag :)

DK fyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, for 13 minutter siden:

niels6663

Velkommen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Velkommen til og spring ud i det. Var selv et godt stykke op i fyrrerne, før jeg begyndte på denne leg. Jeg har ikke fortrudt. Et godt og velovervejet valg at gå efter en af de "garvede" fra et de mere etablerede steder. Vær ærlig omkring dine første besøg, indtil en form for rutine/erfaring indfinder sig. Jeg har stadig megahøj puls, når jeg skal besøge en pige. Senest hos Malua, havde jeg totalt tunnelsyn og overså indtil flere tomme p-pladser. Men når først du får hilst på den udkårne, så vil du efterhånden få mere ro på.

God fornøjelse (og skriv lidt om dine erfaringer herinde)

Venligst

OT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 3 minutter siden:

Velkommen til og spring ud i det. Var selv et godt stykke op i fyrrerne, før jeg begyndte på denne leg. Jeg har ikke fortrudt. Et godt og velovervejet valg at gå efter en af de "garvede" fra et de mere etablerede steder. Vær ærlig omkring dine første besøg, indtil en form for rutine/erfaring indfinder sig. Jeg har stadig megahøj puls, når jeg skal besøge en pige. Senest hos Malua, havde jeg totalt tunnelsyn og overså indtil flere tomme p-pladser. Men når først du får hilst på den udkårne, så vil du efterhånden få mere ro på.

God fornøjelse (og skriv lidt om dine erfaringer herinde)

Venligst

OT

Tak for velkomsten OT. Du rammer nok meget godt ned i det ømme punkt jeg har - nervøsiteten ved at gå derhen. Har egentlig kigget på Mon-Cherie, og andre sider, siden jeg så udsendelsen med de to politikere, der netop besøgte Mon-Cherie. Så lang tid har det taget mig bare at tage mod til mig at oprette en profil her. Al begyndelse er jo svær - men måske fortsættelsen bliver lidt nemmere nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
niels6663 skrev, for 4 timer siden:

Goddag til jer alle

niels6663

Velkommen, alle har haft deres første gang, og medfølgende nervøsitet, og flere har stort behov for diskretion, jeg har ikke fortrudt min entre i branche for flere menneskealdre siden,  tjek hjemmesider ud og jegvdeler fuldt ud din fascination af Trine Tease, Andrea kender jeg ikke, læs anmeldelser og ja træf en beslutning. Jeg glæder mig spændt til læse dine metier..

bh

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, for 7 timer siden:

Goddag til jer alle

niels6663

Kan varmt anbefale Trine von Tease, hun er så sød og dejlig, hendes bryster har dog fået hjælp men det gør bestemt ingen ting. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 18 timer siden:

Kan varmt anbefale Trine von Tease, hun er så sød og dejlig, hendes bryster har dog fået hjælp men det gør bestemt ingen ting. 

Det er også det jeg hører, ud over, at hendes profil i den grad vækker min interesse. Har også fået et godt øje til Malua :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...