Hop til indhold
PeeHairy

Nordsjælland...PRIVAT - DISKRET ....Moden Quinde...71902658. Trist.....

Recommended Posts

Hej 

Jeg tog en for holdet på dette sted i Nordsjælland:

Nordsjælland...PRIVAT - DISKRET ....Moden Quinde...71902658

Det kan jeg IKKE anbefale andre at gøre...!!

- Vi havde lavet en aftale om indholdet inden - og da havde hun dog tid til at høre - men desværre lyttede hun åbenbart ikke,

for da jeg ankom spurgte hun:  "Og hvad ønsker du så?" Hmm det har vi jo aftalt - hvorfor spørger du om det? Så hun havde ikke hørt efter. ØV!

Efter gentagelse af ønske, kom vi videre.:-(

*

Men hun er det meste af tiden HELT udeltagende. Ligger stille på ryggen med lukkede øjne og hovedet vendt væk. Det er så meget turn off.

Ved spørgsmål om hun ikke ville sidde ovenpå som aftalt, siger hun:"Nej jeg slapper bedre af når jeg ligger på ryggen"!

*

Hendes franske er mest svensk - så den ønsker hun heller ikke at give.

*

Hun stønder af og til lidt kunstigt. Man ved det ikke er ægte når hun stønner på de forkerte tidspunkter ( hvor der ikke er berøring og nydelse) Det er så meget turn off.

*

Men fortsat udeltagende,  ville ikke det vi havde aftalt, gad slet ikke ( ud over at modtage pengene) så det var en trist oplevelse.

Gentagelse faktor:  absolut 0

Spild ikke jeres penge på det!

God søndag til jer

 

 

Nordsjælland...PRIVAT - DISKRET ....Moden Quinde...71902658.webloc

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen.. så vil jeg da holde mig laaaangt væk fra hende..  :(

man burde kunne få sine penge tilbage hvis varen ikke stemmer overens med det købte ;)

eller sende hende retur til køkkenet, med besked om at komme retur når hun er klar :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...