Hop til indhold
Mand34Horsens

Nyt sted Horsens

Recommended Posts

Der er kommet et nyt sted i Horsens på Sønderbrogade, jeg har været der 2 gange begge gange hvor pigerne fortalte at de skulle forlade landet om få dage efter at have været på rundtur Odense var det eneste sted jeg lige bed mærke i var fælles.  

Det er østlanske piger, de 2 gange jeg var der var et besøg godt og et besøg på det meget jævne grænsen til ringe. 

Men billederne i annoncerne er ægte på de 3 jeg har set på stedet, der er en her som jeg så på stedet men ikke prøvede, bare lige for at vise en annonce, hun har også forladt landet så vidt jeg ved. Dem jeg besøgte har fjernet annoncerne.  

  

Men bare lige for at fortælle at der er et alternativ til bøghsgade som jo i mine øjne er en katastrofe og pengefælde af værste skuffe.  (Sådan har det været alle de gange jeg har været der +5 gange, liderligheden længe leve)

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det besøg der ikke var så godt sagde faktisk at hun var ikke så vild med at være der fordi der var alt for mange mænd (Sagt med et smil), hvilket vel viser hvor meget behov der er for konkurrence og ordenlige steder i Horsens.

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange steder er der i Horsens da ?

Bøghsgade har jeg været forbi og kørte igen da hende der åbnede døren lignede shrek uden make up i forhold til galleriet på annoncen :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne

Der er så også Isabella i Horsens, hun arbejder også fast, men hun gør det privat, så det er ikke en “klinik” som de andre.

Hende har jeg haft mange gode stunder sammen med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...