Hop til indhold
holmster

Kærestesex Fyn

Recommended Posts

badboy30 skrev, for 1 time siden:

Du får ikke ret meget ud af hende. . Har prøvet og sms' frem og tilbage med hende..Men blev ikke til noget 

Så er det ikke der jeg gider prøve mig frem..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været sammen med hende. Sød smilende kvinde. Hun er som hun selv beskriver. Jeg blev bestemt ikke skuffet. Prisen kan man altid diskutere. Hvis du er til en lille tynd smilende almindelig kvinde, som jeg finder pæn, kan du rolig kontakte hende. Jeg fik kontakt med det samme. Men forvent helt almindelig sex med superfransk og rigtige kys, og ikke en kinky sexmaskine. Hun har små bryster som jeg finder sexet. Så tommel op herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fionia-servus skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har været sammen med hende. Sød smilende kvinde. Hun er som hun selv beskriver. Jeg blev bestemt ikke skuffet. Prisen kan man altid diskutere. Hvis du er til en lille tynd smilende almindelig kvinde, som jeg finder pæn, kan du rolig kontakte hende. Jeg fik kontakt med det samme. Men forvent helt almindelig sex med superfransk og rigtige kys, og ikke en kinky sexmaskine. Hun har små bryster som jeg finder sexet. Så tommel op herfra. 

Tak for anbefalingen, tror jeg tager chancen og skriver, kan jo altid blive overrasket. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
badboy30 skrev, den 14/10/2018 at 16:53:

Du får ikke ret meget ud af hende. . Har prøvet og sms' frem og tilbage med hende..Men blev ikke til noget 

Ingen sms frem og tilbage, bare intet svar. Så kan kun tilslutte mig om ikke at prøve det igen!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holmster skrev, for 3 timer siden:

Ingen sms frem og tilbage, bare intet svar. Så kan kun tilslutte mig om ikke at prøve det igen!!

 

Ligner nu at det er et par dage siden annonce er opdateret. Måske du skulle slå koldt vand i blodet og så prøve, når hun opdatere igen. Bare et forslag 

Kærestesex på Fyn :)

Fyn

 

13/10 2018 06:55

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tvivler på hun svarer et par dage efter jeg har skrevet, men gør hun så tager jeg den da bare derfra.. Men forventer absolut intet..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...