Hop til indhold
Guest BM29

Susan MC ?

Recommended Posts

Jeg har ikke haft fornøjelsen af at arbejde sammen med den kære Susan, men har kun hørt gode ting om min kære kollega. Ellers vil jeg foreslå du ringer ned på Mon-Cherie og spørg specifikt til Susan og S/M. 

 

MEN, kan ihvertfald fortælle dig, at Mon-Cherie har den mest fantastiske kælder med udstyr til diverse S/M lege ;)

 

God fornøjelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

BM29,

jeg har indtryk af at du har besøgt de fleste SM steder i København og omegn, blandt andre Playground of Sin, og dit profil billed indikerer at du er rimelig hard core?

Susan er en sød kvinde som er fantastisk til pirrings bondage, lettere pisk og anal lege, men hard core domina er hun ikke.

Og faciliteterne vil skuffe dig hvis dine forventer er baseret på de 2 ovenstående domiciler

Sifpigen;

at kalde MC's kælder fantastisk udstyret er en overdrivelse hvis du sammenligner med f.eks. Playground of Sin elle Amazing Phoenix.

Den smule udstyr der er i MCs kælder er slidt, dårligt vedligeholdt, ofte bare smidt på gulvet og tydeligvis ikke rengjort efter sidste gang det er brugt, det hele bære præg af at den ægte passion for SM/BDSM ikke findes hos Mon Cherie.

Og prisniveauet for en time hos MC er ca 7-800 kr højre end hos de "ægte" SM steder i København hvilket jeg har svært ved at retfærdig gøre.

 

Redigeret af sn57

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...