Hop til indhold

Cuckold setup søger en ekstra og potent mand

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger en mand til at "dele" en pige 2-3 timer i et specielt setup.

Jeg har en aftale med en pige, hvor hun binder mig i min dobbeltseng. Du får lov til at dyrke sex med hende i sengen ved siden af eller i stuen ved siden af, som I har lyst til.

Vi deler udgiften, men jeg regner dog med, at vi kan aftale en rimelig samlet betaling.

Hun skal selvfølgelig indimellem bruge lidt tid på at tage sig af mig, men ellers får du lov til at dyrke alt det frække med hende, som du og hende lyster og aftaler.

Du skal ikke være genert og gerne synes at setuppet er frækt. Til gengæld har du mulighed for en fræk seance til en billig pris.

Send mig en PM.

/Tenderness

Skrevet

Måske har jeg overset det, men mange vil nok spørge til, hvor i landet vi er :)

Skrevet

Frækt set-up, men har desværre brugt mit grisebudget for denne måned...er måske heller ikke potent nok..alderen trykker desværre lidt.

Skrevet

Jeg ville gerne buge et par timer med en tøs i dette setup. 

Det lyder mega frækt og kinky

Skrevet
Tenderness skrev, den 13/10/2018 at 17:05:

Jeg søger en mand til at "dele" en pige 2-3 timer i et specielt setup.

Jeg har en aftale med en pige, hvor hun binder mig i min dobbeltseng. Du får lov til at dyrke sex med hende i sengen ved siden af eller i stuen ved siden af, som I har lyst til.

Vi deler udgiften, men jeg regner dog med, at vi kan aftale en rimelig samlet betaling.

Hun skal selvfølgelig indimellem bruge lidt tid på at tage sig af mig, men ellers får du lov til at dyrke alt det frække med hende, som du og hende lyster og aftaler.

Du skal ikke være genert og gerne synes at setuppet er frækt. Til gengæld har du mulighed for en fræk seance til en billig pris.

Send mig en PM.

/Tenderness

Det lyde vildt frækt ha du funde en eks mand 

• 1 year later...
Skrevet

Hejsa..  denne tråd ser ud til at den døde ud..  jeg synes fantasien lyder spændende og har selv en del erfaring som rigtig bull..  tør du genoplive tanken 

• 5 months later...
Skrevet
Emperor skrev, den 17.11.2019 at 12:05:

Hejsa..  denne tråd ser ud til at den døde ud..  jeg synes fantasien lyder spændende og har selv en del erfaring som rigtig bull..  tør du genoplive tanken 

Er du stadig frisk på det setup? 

• 2 months later...
Skrevet
jp1992 skrev, den 8.5.2020 at 00:15:

Er du stadig frisk på det setup? 

Det er jeg ja..

Skrevet

Du er lidt længe om at svare, men mangler du stadig en potent mand, er jeg klar

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.