Hop til indhold
Mr. Klyt

Q udlever fræk fantasi. Jelling/Vejle.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/250154

Beskrivelsen og oplevelsen hænger rigtig godt sammen. 

Bryster og fisse er meget berøringsvenlige og hun virker virkelig til at nyde det. Jeg havde en god oplevelse, som mest gik på at jeg forkælede hende og brugte hende. Dvs. slikkede hende og almindelig sex i missionær. 

Jeg besøger hende gerne igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Klyt skrev, for 22 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/250154

Beskrivelsen og oplevelsen hænger rigtig godt sammen. 

Bryster og fisse er meget berøringsvenlige og hun virker virkelig til at nyde det. Jeg havde en god oplevelse, som mest gik på at jeg forkælede hende og brugte hende. Dvs. slikkede hende og almindelig sex i missionær. 

Jeg besøger hende gerne igen. 

Hejsa

hvad måtte du komme af med for sådan en omgang?

og kan du fortælle lidt om kvinden/alder/udseende?:)

på forhånd tak

Redigeret af dklookout

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
DK fyr 34 skrev, for 39 minutter siden:

Billederne er i hvert fald fake......

Dette er absolut ikke kritik, men hvor'n ved du det..?

Her er én dansk kvinde, som ser godt ud - den nedre halvdel = jeg troede, at billederne var go'e nok...

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 5 minutter siden:

Dette er absolut ikke kritik, men hvor'n ved du det..?

Her er én dansk kvinde, som ser godt ud - den nedre halvdel = jeg troede, at billederne var go'e nok...

Jeg tror også billederne er fake, men jeg synes de ligner rigtig godt, jeg har besøgt hende igennem mange år i København og hver gang er en kæmpe fornøjelse, hun kan li det og det kan man mærke helt ned i pikken..

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 12 minutter siden:

Dette er absolut ikke kritik, men hvor'n ved du det..?

Her er én dansk kvinde, som ser godt ud - den nedre halvdel = jeg troede, at billederne var go'e nok...

Herfra......billederne optråde iflg. tineye.com på nettet første gang i september 2010. Bare fordi de ikke er ansigtsbilleder kan de jo godt være fake......det tager bare en enkelt søgning at få af- eller bekræftet ;)

 

Skærmbillede 2018-10-13 kl. 17.22.59.png

Skærmbillede 2018-10-13 kl. 17.23.47.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Ja, der blev jeg lige godt snydt.

Men, kære PeterB, snyder man med billederne - som rigtig mange gør -> så ryger de direkte ud hos mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kostede 1000 for en halv time  

Ja, billederne er ikke ægte. Dem af de nedre regioner kunne være det. Der er hun meget velplejet. Hendes bryster er mere naturlige og ældet. Vist ikke mange 40+ årlige, der har bryster som på billederne. 

Og hun er sikkert også en smule ældre end skrevet. 

Er også selv træt af falske billeder. Men har andre skrevet godt om kvinden, så tager jeg nogen gange chancen. Og er blevet cool til at gå igen, hvis nødvendigt, på grund af billeder eller kemi. 

Tænker nogle gange alderen på anmelderen også gør en forskel. Jeg er selv 48. Og prioriterer ægthed og nærvær hos pigen højere end udseende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 13 timer siden:

Ja, der blev jeg lige godt snydt.

Men, kære PeterB, snyder man med billederne - som rigtig mange gør -> så ryger de direkte ud hos mig.

Så smut :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Klyt skrev, for 11 timer siden:

Det kostede 1000 for en halv time  

Ja, billederne er ikke ægte. Dem af de nedre regioner kunne være det. Der er hun meget velplejet. Hendes bryster er mere naturlige og ældet. Vist ikke mange 40+ årlige, der har bryster som på billederne. 

Og hun er sikkert også en smule ældre end skrevet. 

Er også selv træt af falske billeder. Men har andre skrevet godt om kvinden, så tager jeg nogen gange chancen. Og er blevet cool til at gå igen, hvis nødvendigt, på grund af billeder eller kemi. 

Tænker nogle gange alderen på anmelderen også gør en forskel. Jeg er selv 48. Og prioriterer ægthed og nærvær hos pigen højere end udseende. 

Enig!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
wallander skrev, for 4 timer siden:

Hej, lyder rigtig spændende, troede ikke der fandtes noget i Jelling ^_^, hvor henne?? 

Det var vist et gæstevisit. Privat/diskret i et privat hjem. Hun holder normalt til i Slagelse, som du kan se i annoncen, der linkes til foroven. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...