Hop til indhold

Recommended Posts

Det er ok. Ikke noget jeg ville køre 300 km efter, men hvis du er i området, og lige skal have en lille tur, så er det fint nok.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pas.. Jeg tager aldrig fuld pakke.. Men massage +hj ligger på 500 kr, så mon ikke man kan få fuld pakke for en tusse? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det er i den omegn. Kan se der ikke er nogen billeder på annoncen. Hvordan ligger pigerne ca. Aldersmæssig? Og hvordan er parkeringsforholdene - synes adressen er lidt svær at gennemskue på google maps. 

På forhånd tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God stil.. 

Parkeringsforholdene er ganske diskret. Det ligger ude i noget industri kvarter, gemt bag en del træer.. 

Før i tiden fik de jævnligt en ny pige, og eftersom det snart er 5 år siden jeg sidst har været der, tør jeg ikke udtale mig om hvordan de ser ud nu.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Vojens.

god diskret parkering. Blev hurtigt lukket ind af en ældre thai dame.

jeg nøjedes med en gang massage og en gang svensk til 500kr.

massagen og afslutning var ganske udmærket. Men må nu sige at jeg nok ikke ville kunne andet med hende, da hun nok har set bedre dage.

lokalet var rent og pænt så vil give hele oplevelsen 6 ud af 10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har lige været der. Kommer ikke igen. Kommer ind og bliver præsenteret for et menukort: Massage 300, Svensk 400 osv osv. Betalte for massage og svensk.

Massage:

Mage til halvhjertet massage skal man vidst lede længe efter, hver gang hun kom til et triggerpunkt i benene sprang hun videre, så det er ikke for massagens skyld man skal komme der. 

 

Svensk: hun sætter sig på kanten af briksen, så langt væk fra mig som hun kan, og har stadig alt tøjet på. (Måske ok for hun var ikke særlig tiltrækkende i mine øjne) Ingen pirring, ingen lyde, bare akavet stilhed, mens hun piller og gokker. 

På ingen måde pengene værd i min verden. Men jeg fik da en udløsning til sidst. 

Når det så er sagt, skal jeg jo ikke kunne sige hvordan Dansk og Fransk er, men jeg kommer heller ikke tilbage for at finde ud af det, må jeg bare erkende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...