Hop til indhold
Chef_handsome

Marina

Recommended Posts

Chef_handsome skrev, for 10 minutter siden:

tænkte det samme. men ville gerne lige vide nogle detaljer om hende fra andre først. :)

Ja ellers må du jo ta en for holdet hvis vi ikke høre fra nogle ;)

men som Stein skriver, så har der sku nok været en gang photoshop igang 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernrør skrev, for 58 minutter siden:

Ja ellers må du jo ta en for holdet hvis vi ikke høre fra nogle ;)

men som Stein skriver, så har der sku nok været en gang photoshop igang 

Jeg checkede lige hendes web og der ser ikke ud til at være photoshop inde over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Gjorde en undtagelse og var forbi idag i et par timer. Billederne passer meget godt men hun er faktisk pænere irl. Og hun var meget imødekommende over det jeg skrev til hende om hvad jeg syntes var hot. Meget dygtig hvis kemi er der men tror ikke hun er så god til enkelte 'emner' i dansk gp-kunde kultur. Hendes engelsk og fransk er udemærket og hun er meget rundt omkring i verdenen. Pige der ved hvad hun vil og klart et besøg værd. Men hun tåler ikke bullshit.  Hun er lidt mere 'modificeret' end jeg ellers er til men hendes profil var bare gennemført og vi får ikke denne slags profil i Odense ret ofte så hun skulle lige prøves selvom jeg ellers kun besøger Joanna på Tantra Studio lige for tiden. Marina koster noget mere i Paris og Dubai.... OBS hun laver ikke megafransk eller Cif som det står i en af standardrubrikkerne men det var på plads forinden. Communication is key. Hun er vant til Paris normer hvor man er i sidst øjeblik hvis man får aftale i hus 3 timer før. Skal behandles som en godte så hun kommer tilbage. Stedet er det rene luksus. Og fik hende lige at se med hendes briller... Skal opleves. Sidst ting er at jeg måtte ikke ødelægge hendes flot lagt sminke ved at røre hendes ansigt men ellers var hun meget meget kærlig med god kys og indlevelse. 

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...