Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/247672

Faldt over denne her og tænkte hun ser meget frækt ud, sms'er hende og hun skrev at det var hende på billede Nr. 3, fedt tænke jeg og vi sms lidt frem og tilbage og aftalte hvad der skulle ske og en ret godt pris syntes jeg, hun fortalte hun have vildt lyst til noget anal og hvis jeg ville det ville hun være ekstra sød ved mig, ja det kan man jo ikke sige nej til 

Så af sted til der kendte hotel i slagelse 

Ja jeg ankom ringe jeg og fik værelsenummer som sjovt nok er det samme værelse hver gang jeg har være der, så det var nemt at finde 

Men herfra gik det så galt for det første da hun åbne døren stod bagved den så kan ikke kunne se hvad eller hvem der åbne 

Jeg gik ind i et totalt mørkt rum fik et kram og her syntes jeg der var lidt mere af hende end på billeder 

Hun fik det aftalte beløb og ville så lige tage et bad mens jeg smed tøjet og jeg kunne gå med hvis jeg ønsket, da hun så tændt lyset på badeværelset så kunne jeg se hende og fuck hvor var hun grim og nej der var slet ikke hende på de billeder og her kom min fornuftigt så til rette jeg sagde til hende at jeg følte mig snydt og jeg ønskede ikke at bestige hende fordi hun tændte mig slet ikke 

Hun sagde det var hun ked af og fik en historie om hvor god hun er til hendes job men jeg fik mine penge retur og gik igen

Men hun er sød og der var slet ikke nogle problemer udover hun lyver med sine billeder og hun er så langt fra de billeder som man kan komme 

Men er glad for jeg gik, gider ikke lægge mine penge til en der ikke rigtigt tænder mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
rollo 4700 skrev, for 4 minutter siden:

Hun fik det aftalte beløb og ville så lige tage et bad mens jeg smed tøjet og jeg kunne gå med hvis jeg ønsket, da hun så tændt lyset på badeværelset så kunne jeg se hende og fuck hvor var hun grim og nej der var slet ikke hende på de billeder og her kom min fornuftigt så til rette jeg sagde til hende at jeg følte mig snydt og jeg ønskede ikke at bestige hende fordi hun tændte mig slet ikke 

Hun sagde det var hun ked af og fik en historie om hvor god hun er til hendes job men jeg fik mine penge retur og gik igen

Men hun er sød og der var slet ikke nogle problemer udover hun lyver med sine billeder og hun er så langt fra de billeder som man kan komme 

Men er glad for jeg gik, gider ikke lægge mine penge til en der ikke rigtigt tænder mig 

Tak for at dele.......sådan skal det gøres !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hermed et skærmdump af annoncen i fald hun skifter billeder osv.

Der er desuden tale om telefonnummer 50331949 og med profilnavnet "Viki" på Annonceligt 

Skærmbillede 2018-10-14 kl. 08.26.32.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...