Hop til indhold
sk1899

Dejlige spanske Vanessa

Recommended Posts

Besøgte Vanessa mellem vejle og vingsted den anden aften. Privat og diskret sted og dog med lidt naboer. Det er 100% hende på billederne, hun er utrolig sød fræk og indlevende, og selvom vi ikke kunne forstå hinanden overhovedet så havde vi det alligevel utrolig sjov imens.

Blev vist ind til en dobbeltseng og bedt om at klæde mig af, derefter kommer en masse nussen og tungekys, hun vender sig så om og står med min pik mellem hendes dejlige baller og bevæger den flirtende, alt imens hun hiver ned i BHen og holder mine hænder på hendes kæmpe store bryster, vidunderlig følelse :), kommer ned på sengen og får en vanvittig godt gang superfransk i forskellige stillinger i seng :) Waow! det er noget hun er expert i og noget hun nyder til fulde. 

Efter en rigtig god og fræk gang dansk i mange forskellige stillinger kan jeg ikke holde mere og hun nupper hurtig kondomet af og tørrer af og med det samme igen starter hun med at slikke og lege med den igen. får et ordenlig gang fransk igen inden vi prøver på anden runde :)

 

Vil ikke gå helt i detaljer, men Vanessa er simpelthen en utrolig lækker oplevelse

Dette er min første anmeldelse, da jeg sys hun virkelig fortjener det, har holdt lang tids pause med GP siden jeg blev medlem da jeg ikke har haft de bedste oplevelser, og er blevet snydt for det man har jeg har betalt for, vælger altid 1 time for syntes ligeså godt man kan bruge tiden mens man er der, og koste hvad det vil. men har åbenbart altid været uheldig med valget.

Men efter et par år gav jeg Vanessa og stedet i Vingsted en chance og har jeg bestemt ikke fortrudt :)  

Er man til en frodig lækker sød og rar kvinde med kæmpe bryster som hun virkelig også forstår at bruge til en gang herlig spanks :) så er dette kvinden og stedet.

Stødte på hendes veninde på vej ud og hun så altså også virkelig sexet ud og smilet sød da jeg kom.

Dejlig oplevelse, kommer helt sikkert igen

https://annoncelight.dk/showad/261629

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er for lækker og mega fræk :P. Håber virkelig hun lægger vejen forbi Odense/Fyn på et tidspunkt, så kan jeg sagtens klare mig på vand og brød mens hun er der :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...