Hop til indhold
Capitan

Annoncelight - ny søge funktion

Recommended Posts

Er jeg den eneste der bokser lidt med den udvidede søge funktion der fornyeligt blev implementeret på Annoncelight.dk?

Det er nu blevet muligt at søge mere præcist i områderne, men samtidigt oplever jeg at gratis annoncer forbliver i søge resultatet markant kortere tid end tidligere. Før kunne jeg søger under "københavn" og "kvinde" og så ville jeg få alle annoncer, både betalte og gratis, der som minimum var oprettet det seneste døgn. Nu oplever jeg tit at gratis annoncerne bliver skubbet ud af de betalte, så man måske kun får gratis annoncer oprettet de seneste par timer. 

Er der en løsning som man kan være sikker på at se alle gratis annoncer eller har annoncelight.dk bare implementeret en dårlig opdatering?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capitan skrev, for 13 minutter siden:

Er jeg den eneste der bokser lidt med den udvidede søge funktion der fornyeligt blev implementeret på Annoncelight.dk?

Det er nu blevet muligt at søge mere præcist i områderne, men samtidigt oplever jeg at gratis annoncer forbliver i søge resultatet markant kortere tid end tidligere. Før kunne jeg søger under "københavn" og "kvinde" og så ville jeg få alle annoncer, både betalte og gratis, der som minimum var oprettet det seneste døgn. Nu oplever jeg tit at gratis annoncerne bliver skubbet ud af de betalte, så man måske kun får gratis annoncer oprettet de seneste par timer. 

Er der en løsning som man kan være sikker på at se alle gratis annoncer eller har annoncelight.dk bare implementeret en dårlig opdatering?

Jeg går ud fra du mener, de nye regioner der er blevet tilføjet?

De gratis annoncer, skulle gerne være synlige i den valgte region, minimum resten af døgnet, efter de er blev aktiveret, med mindre annoncøren selv har deaktiveret sin annonce. Men jeg får lige vores udvikler @Maya Kathrine til at kigge på det, på mandag. For at se om der skulle være en fejl nogen steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Umiddelbart vises der jo masser af gratis annoncer helt tilbage til kl. 00:48 i dag hvor den første er aktiveret ift. søgningen Kbh - kvinde.

Jeg skal nok dobbeltchecke om teknikken er på plads, men det vil være en stor hjælp hvis du kunne komme med et screenshot af det der undre dig, så jeg har noget helt konkret at gå efter.

Det kan i øvrigt heller ikke udelukkes at det du oplever er en forvirring over at nogle er begyndt at annoncere anderledes efter de ny regioner er kommet til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Koden som er ændret ift. de nye regioner er ret enkel at overskue, så den var dobbelttjekket ret hurtigt, og den er umiddelbart i orden. Den ændrede kode sørger i øvrigt primært for at de gamle annoncer der er markeret med den gamle Region Midt, bliver vist under både Vest-, Midt- og Østjylland. I øvrigt kan jeg igen i dag konstatere at der er masser af gratisannoncer siden kl. 00:00 i dag. Så jeg skulle mene at det virker.

Screenshot_7.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...