Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

.. What to say....... Wow... En high class courtisan som oprigtigt elsker sex. Derudover en pige med ben i næsen og som formår have en sensuel samtale med dig. Hun er vanvittigt smuk, playboy centerfold lækker...... Not kidding. Medger hun ligger i den extremt dyre ende.... Men hun leverer også noget ekstraordinært i hendes væremåde og rene sexegenskaber. Jeg er i hvert fald hooked på hende og vil gerne besøge hende igen. Igen er kemien nok altafgørende. 

https://issabellova.net/home

Redigeret af gokke72

Skrevet

… Og hvad betyder så den ekstremt  dyre ende - sådan mere konkret i kroner og øre?

Skrevet

What?? Har du betalt 12.000 kr for to timer??? Eller snuppede du en ekstra time oven i? :D out of my league men flot ser hun ud :P

Skrevet

Der står hun tager 900 $. Så det er trods alt kun det halve.  Men stadig en sjat. 

Skrevet
Michael J skrev, 1 time siden:

Mon ikke det er de her priser hun bruger i dk ...

https://annoncelight.dk/showad/260182

Tak,  jeg havde kun læst hendes hjemmeside.  Så vi kan halvere prisen endnu engang.  Nu er det jo lige før jeg også kan være med!  Men alligevel utroligt,  at der kan være SÅ stor forskel.  

Skrevet

Ja det er menuen på annoncelight, som er gældende. Sagt igen, i den dyre ende men ikke voldsomt meget.... Relativt ment ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.