Hop til indhold
prøvemanden

undre

Recommended Posts

Syntes snart det burde være på sin plads at man er sikker i sin sag inden man konkluderer at det er den samme pige der er på spil igen. Specielt du prøvemand har mistænkt flere annoncer uden at være sikker overhovedet.

Hvorfor skulle hun dog lyve sig 10 år ÆLDRE end hun virkelig er? Desuden kan den 19 årige Maria´s annoncer kendetegnes ved at der er flere grammatiske fejl. Desuden har hun ikke stedet til at mødes.

Syntes ærligt det er lidt synd for de piger, hvis annoncer bliver mistænkt. Som hende her skriver, så har hun kun to gange før haft sex for penge. Det er ikke sikkert det bliver til flere gange nu, fordi mændene evt ikke vil kontakte hende, udelukkende fordi prøvemanden ser spøgelser alle steder.

Tænk dig lidt om prøvemand :idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desuden kan den 19 årige Maria´s annoncer kendetegnes ved at der er flere grammatiske fejl.

Ja, dét er i hvert fald et usvigeligt tegn på, at det er en yngre, der er på spil. Unge mennesker i dag har overhovedet ingen styr på sproget. Blogs og andet er i den grad blevet en jammer at læse.

Skole i verdensklasse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sanne, jeg fastholder den undre mig, der er noget i ordlyde som undre mig...

jeg siger det en tanke jeg har...

måske jeg for mistroiske, men den annonce for nogle alarmer til at gå af...

hvis du ser, så jeg lagt den under efterlysning; og ikke under advarsel om hende.. da jeg som sagt ikke er helt sikker.. nogle kunne have haft kontakt med hende og opdaget det ikke hende...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg holder da med prøvmanden , men skal jo passe på sig selv og han siger jo ikke det er hende men kommer kun med en advarsel om det kunne være hende . Så mon ik hende Sanne skulle læse det hele først

Del dette indlæg


Link til indlæg

men kommer kun med en advarsel om det kunne være hende

Nå, men jeg holder altså med Sanne!

Du skriver "kun en advarsel"... "Det kunne"...

Det er da lige nøjagtig dét, som der bliver reageret på. Det er da nemlig ikke i orden med sådan en "advarsel", hvis den stakkels udvalgte pige er helt uskyldig, og intet har at gøre med omtalte svindler.

Man kunne bare have nøjes med at efterlyse erfaringer med hende hende, istedet for alle disse svævende undrende mistanker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende Sanne har skam læst det hele og hun har også læst de andre tråde hvor prøvemanden sår tvivl om hvorvidt de forskellige annoncer tilhører "Maria" eller ej.

Prøvemand, hvorfor spørger du ikke bare istedet om der er nogen der har erfaring med denne pige og så henviser til annoncen?

Så er du fri for at ødelægge en anden piges forretning, men du får stadig svar på dit spørgsmå.

Selvfølgelig skal man passe på sig selv og advare andre hvis der er grund til det. Men før man kan advare, så er man da nødt til at være sikker i sin sag. Ellers så har vi jo lyn hurtigt gang i en omgang ulven kommer og så ender man bare med at virke utroværdig.

Jeg ser hellere end gerne at den kære "Maria" bliver afsløret, så hendes svindel foretagende får en ende. Hun er en skændsel for branchen. Men jeg synes det er en skam at andre piger skal ryge med i faldet. Specielt når en annonce fraviger så meget fra "Maria´s" standard som denne gør det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej sanne, jeg har haft ret og uret...

så er det, men den fik nogle alarm klokke i mig..

men skulle det vise sig at hun er ægte, så super.. man jo velkommede til at skrive til hende..

men den kære unge pige som har snydt, har hvis det er, læst med her inde, hvis du set den seneste debat, eller der mistanke om det...

jeg vil heller råbe en gang for meget en gang for lidt.. hvem siger jeg ødelagt noget..

så vidt jeg husker så fik jeg advaret men pigen fik alligevel en kunde i som senere advaret selv på annonceligth

så at jeg når ud til alle luder kunde i danmark, er måske at give mig lidt for meget kredit...

men takker fordi du tror jeg betyder så meget i kunde kredse...

en god søndag aften til dig sanne..

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej sanne, jeg har haft ret og uret...

så er det, men den fik nogle alarm klokke i mig..

men skulle det vise sig at hun er ægte, så super.. man jo velkommede til at skrive til hende..

men den kære unge pige som har snydt, har hvis det er, læst med her inde, hvis du set den seneste debat, eller der mistanke om det...

jeg vil heller råbe en gang for meget en gang for lidt.. hvem siger jeg ødelagt noget..

så vidt jeg husker så fik jeg advaret men pigen fik alligevel en kunde i som senere advaret selv på annonceligth

så at jeg når ud til alle luder kunde i danmark, er måske at give mig lidt for meget kredit...

men takker fordi du tror jeg betyder så meget i kunde kredse...

en god søndag aften til dig sanne..

prøvemanden

Jeg har prøvet den farlige pige på egen krop. Hun har gjort dette i flere år ved jeg.

Selvom hun først en af de nærmeste dage bliver 18 har hun rent faktisk mindst kørt hendes show i 3 ½ år.

Hun er mega farlig og jeg kan med 100 % sikkerhed altid genkende når hun skriver. Vil ikke afsløre hvordan. Men læser man hendes annonce så er der noget der afslører hende hver eneste gang.

Men syntes vi skal være 100 % sikre før vi hænger nogle ud her. Jeg ved det af bitter erfaring fra tidligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej liderbassen, ok, jeg ikke opdaget hvad det er, send mig gerne en PM.

samt hvor har du dog de oplysninger fra??

farlige?? hvad gør hende farlige??

men hvis hun som nogle tror læste med inde på advarsel, hvad forhindre hende i at ændre annonce?

det vil enhver gøre...

men igen, jeg siger ikke denne annonce er hende, men jeg undre mig over den, noget i ordlyd som fik min alarm i gang, ikke at den er rigtigt nødvendigvis....

men kontakt hende da, og håber da så hun ægte eller rigtigt, og en får en god oplevelse...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår dig godt prøvemanden, nu er det her vel også en siden hvor det er kunder , der skriver til hianden og ikke hvor det er luderne der bestemmer hvad vi skriver .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...