Hop til indhold

Recommended Posts

Har allermest lyst ikke at omtale cherry positivt, så jeg kan have hende for mig selv :P men så alligevel under jeg hende også at få så meget ud af sit ophold her. 

Jeg har besøgt mange thaipiger rundt om i landet også mange rigtig søde og flotte piger, men aldrig nogen som har givet mig så meget af sig selv, det var gfe fra start til slut

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skulle hun prøves....

der var hul i kalenderen her i formiddag og kom uanmeldt. 

Cherry åbnede døren og WAOW.. Lækker pige i XS var bare klar. Pengene skiftede ejer og massagen begyndte. Egentligt meget godt, men tog for lang tid, syntes vi begge, store og lille jeg..

turn around, og hun smed tøjet. Lille nips krop med b skål og indbydende vorter. Missen er dejligt glatbarberet, og blev meget naturlig våd efter behandling. 

Lidt synd at vi var i rummet ved siden af dagligstuen, da hendes veninde sad derude, og cherry tror jeg lagde bånd på sig selv. Der blev krøllet håndklæder og bidt i samme, for ikke at stønne højt.

det blev til 69, slik og flere stillinger inden hun lave håndtrold på mig og mine 2 finger i missen. Shit hun blev våd...

hun var alene i butikken, så lidt SMS og telefon forstyrrede, men det kunne ikke ødelægge et godt besøg.

sted 9, ok diskret indgang 

pigen 12 ud af 10. Fantastisk. Lidt Shy, men tændte mig endnu mere.

massagen 8

sexen 10 med “ pil op “.

veninden er også en nips, så har allerede dialemme til næste gang. Og der bliver en næste gang.... kunne godt finde på at springe massagen over, og direkte til det sjove.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Del7100: Veninden sad i dagligstuen, men I blev forstyrret af tlf. fordi Cherry var alene i butikken???????????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej.

Men er der ikke en tendens til, at navnet Cherry betyder noget positivt .....Hende der er med ICE ser også rigtig sprød ud, og vist også fået gode kommentarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...