Del7100 116 Skrevet 12. Oktober, 2018 Faldt lige over denne krøltop i Vejle. nogen der kan sige lidt om hende ? Berøringsvenlig, superfransk, glat/hår, indlevelse, GF, kys osv. https://annoncelight.dk/showad/239904 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbuksen 10 Skrevet 13. Oktober, 2018 Del7100 skrev, for 12 timer siden: Faldt lige over denne krøltop i Vejle. nogen der kan sige lidt om hende ? Berøringsvenlig, superfransk, glat/hår, indlevelse, GF, kys osv. https://annoncelight.dk/showad/239904 Var du forbi hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Del7100 116 Skrevet 13. Oktober, 2018 Nope. Men bare 1 eller 2 positive ting, så er jeg kørt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zifa1971 45 Skrevet 16. Oktober, 2018 Har allermest lyst ikke at omtale cherry positivt, så jeg kan have hende for mig selv men så alligevel under jeg hende også at få så meget ud af sit ophold her. Jeg har besøgt mange thaipiger rundt om i landet også mange rigtig søde og flotte piger, men aldrig nogen som har givet mig så meget af sig selv, det var gfe fra start til slut Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Del7100 116 Skrevet 22. Oktober, 2018 Nu skulle hun prøves.... der var hul i kalenderen her i formiddag og kom uanmeldt. Cherry åbnede døren og WAOW.. Lækker pige i XS var bare klar. Pengene skiftede ejer og massagen begyndte. Egentligt meget godt, men tog for lang tid, syntes vi begge, store og lille jeg.. turn around, og hun smed tøjet. Lille nips krop med b skål og indbydende vorter. Missen er dejligt glatbarberet, og blev meget naturlig våd efter behandling. Lidt synd at vi var i rummet ved siden af dagligstuen, da hendes veninde sad derude, og cherry tror jeg lagde bånd på sig selv. Der blev krøllet håndklæder og bidt i samme, for ikke at stønne højt. det blev til 69, slik og flere stillinger inden hun lave håndtrold på mig og mine 2 finger i missen. Shit hun blev våd... hun var alene i butikken, så lidt SMS og telefon forstyrrede, men det kunne ikke ødelægge et godt besøg. sted 9, ok diskret indgang pigen 12 ud af 10. Fantastisk. Lidt Shy, men tændte mig endnu mere. massagen 8 sexen 10 med “ pil op “. veninden er også en nips, så har allerede dialemme til næste gang. Og der bliver en næste gang.... kunne godt finde på at springe massagen over, og direkte til det sjove. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB1 24 Skrevet 22. Oktober, 2018 Del7100: Veninden sad i dagligstuen, men I blev forstyrret af tlf. fordi Cherry var alene i butikken??????????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Del7100 116 Skrevet 22. Oktober, 2018 Hun var alene i butikken under alm massage, og veninden kom lige da jeg skulle til at fornøje mig.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 18. December, 2018 Er det samme Cherry som i denne annonce, hvor Chrry annoncerer sammen med Ice? https://annoncelight.dk/showad/251395 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Del7100 116 Skrevet 18. December, 2018 Nej. Men er der ikke en tendens til, at navnet Cherry betyder noget positivt .....Hende der er med ICE ser også rigtig sprød ud, og vist også fået gode kommentarer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 122 Skrevet 18. December, 2018 Det link der er øverst er det stadig samme pige, der er ikke navn i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg