Hop til indhold

Log out

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved ikke om det bare er fordi jeg bruger internet explorer til EG, men det er vildt irriterende, når man lige har skrevet et indlæg og vil udgive det, at man så er blevet logget af så indlægget ikke bliver udgivet, men derimod går tabt. I det hele taget er det bare umuligt at redde et indlæg, når først der er gået noget galt. På andre sider kan man f.eks. trykke back og redde indlægget, hvis man ved en fejl har trykket på et eller andet. Jeg synes heller ikke copy paste virker optimalt.

Redigeret af People Pleaseren

Skrevet

Kan jeg få dig til at teste om du med dit brug oplever samme udfordringer i enten Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox?

Skrevet

Hi,

1.  Skriv inlägget som ett dokument i Word och kopiera över det till Eroguide när du är färdig. Då har du det kvar i Word, tills du sparar det eller raderar det.

2. Du har väl möjligheten att hålla kvar din inloggning i Eroguide, så att du aldrig behöver logga in (eller ut)?

Hilsen fra Malmö/GR

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.