Hop til indhold
People Pleaseren

Log out

Recommended Posts

Jeg ved ikke om det bare er fordi jeg bruger internet explorer til EG, men det er vildt irriterende, når man lige har skrevet et indlæg og vil udgive det, at man så er blevet logget af så indlægget ikke bliver udgivet, men derimod går tabt. I det hele taget er det bare umuligt at redde et indlæg, når først der er gået noget galt. På andre sider kan man f.eks. trykke back og redde indlægget, hvis man ved en fejl har trykket på et eller andet. Jeg synes heller ikke copy paste virker optimalt.

Redigeret af People Pleaseren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Kan jeg få dig til at teste om du med dit brug oplever samme udfordringer i enten Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi,

1.  Skriv inlägget som ett dokument i Word och kopiera över det till Eroguide när du är färdig. Då har du det kvar i Word, tills du sparar det eller raderar det.

2. Du har väl möjligheten att hålla kvar din inloggning i Eroguide, så att du aldrig behöver logga in (eller ut)?

Hilsen fra Malmö/GR

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...