People Pleaseren 875 Skrevet 12. Oktober, 2018 (edited) Jeg ved ikke om det bare er fordi jeg bruger internet explorer til EG, men det er vildt irriterende, når man lige har skrevet et indlæg og vil udgive det, at man så er blevet logget af så indlægget ikke bliver udgivet, men derimod går tabt. I det hele taget er det bare umuligt at redde et indlæg, når først der er gået noget galt. På andre sider kan man f.eks. trykke back og redde indlægget, hvis man ved en fejl har trykket på et eller andet. Jeg synes heller ikke copy paste virker optimalt. Redigeret 12. Oktober, 2018 af People Pleaseren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 12. Oktober, 2018 Jeg bruger min Samsung Galaxy s8 mobil. Der er næsten aldrig problemer med den og lille EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 15. Oktober, 2018 Kan jeg få dig til at teste om du med dit brug oplever samme udfordringer i enten Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gurowa 40 Skrevet 15. Oktober, 2018 Hi, 1. Skriv inlägget som ett dokument i Word och kopiera över det till Eroguide när du är färdig. Då har du det kvar i Word, tills du sparar det eller raderar det. 2. Du har väl möjligheten att hålla kvar din inloggning i Eroguide, så att du aldrig behöver logga in (eller ut)? Hilsen fra Malmö/GR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg