Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/261643

så kom der nyt kød ude i tarup, og endnu en gang er det en super oplevelse.

jeg skrev igår og fik en aftale i hus med 30 min og kys.

døren åbner og den smukke Anna står ommebag ved. 

Sikke en flot pige, hendes billeder er ægte.

af en eller anden grund var jeg lidt bange for at blive “skuffet” over det var fake billeder, men hun ligner på en prik, bare smukker, dejligt smil, flotte øjne. Super sød at snakke med og let til latter, så der var god stemning med det samme  

Jeg får taget et bad og kommer ind til hende i stuen hvor hun har noget frækt sort undertøj på. Hun kommer straks hen til mig og kigger mig i øjnene og kysser mig bildt det ene kys tager det andet og der går ikke lang tid før jernet er varmt. Hun tager mine underbukser af og sætter sig på knæ og sutter på røret og Wow hun ved hvordan man behandler ens ven i hendes mund, hun smider mig hen på sengen og sutter videre og det er bare godt hun går dybt hun har masser af øjne kontakt hun slikker på bollerne, hele udstyret fik en dejlig tur og hun fik lov til at gøre sit.

Jeg smider hende om på ryggen og tager hendes tøj af, sikke en dejlig krop og nogle dejlige naturlige bryster som fylder godt i hånden. 

så er det min tur til at smage på safterne og sikke en flot mis hun har. Igen dejlig øjenkontakt og hun virker helt sikkert til at kunne lide slikke turen og stønnet dejligt.  Jeg kørte stille og roligt fingerne op og gav hende finger kunne mærke hun var godt tændt og varmet op og hun kunne lide det i mens vi kysset med åbne øjne, fik dog ikke lov til at give hende så meget finger. Hun sætter sig op for at smide gummi på.

 

Jeg tager hende i misonær og liderlig er hun stønner dejligt igen masser af øjenkontakt, og sikke nogle flotte øjne hun har. Og de dejlige bryster gynger der ud af.

jeg vender hende rundt og tager hende bag fra og røven er dejlig flot i mens jeg tager hende vender hun hovedet rundt og kigger mig i øjnen hun er der virkelige og sexen er god.

ned på siden med hende og lade jernrøret arbejde hvor til sidst hun ligger i misonær hvor jeg så kommer.

en dejlig oplevelse god sex dejlige øjne kontakt sød pige og rigtig flot og fræk pige. 

Jeg tager et bad og kommer ud til hende hvor vi snakker lidt og sammentid med vi nusser og kysser lidt, og så kom der liv i røret igen hun stod og smilte sødt men ja jeg skulle jo afsted, selv om jeg havde været klar på endnu en omgang. 

 

Kunne jeg finde på at komme igen. Ja

hun er i Danmark i 2 uger. 1 uge i Odense og sidst uge ved hun ikke endnu 

Redigeret af Jernrør

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mrsecret

Tak for dit fine indlæg , jernrør. :)

har straks booket en tid hos hende i morgen. Så må vi se om hun er så god,som du beskriver ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jernrør skrev.

Billeder ægte..

Mega køn pige, dejligt smil, skønne øjne, god røv, super dejlige bryster,  og næsten glat for neden.

Har jeg også besøgt Anna.

Efter det obligatoriske.

Mødtes vi på madrassen..

Dejlige kys, kærtegn af de skønne meloner,  og så kom babsomanen  op i mig..

De der meloner, blev slikket, suttet og krammet i meget lang tid... dem nød virkelig..

Hvem der var baby og blev lagt til flere gange om dagen.

Annas hænder nussede mig over det meste af kroppen, mens jeg kravlede ned og slikkede og legede med den lyserøde fugtige sprække..

Det kunne hun lide, så fortsatte med tunge og finger, i de nedre regioner. Rent guf,

Den fugtighed i den nedre region, førte også til leg i det bageste.. samtidig med slikkeri.

Så var det min tur til at få blow, uden frakke..

Trods hun er så ung og ny i den branche, et virkeligt skønt blow..

Skaft, pung, og hovedet blev sutter og slikket til den store fornøjelse..

Mens vi lå i en 69.. min tunge på overarbejde...

Anna havde åbenbart observeret  at kanon var blevet tændt,  trak hun sig tilbage og 2 stryg med hånden, sendte en enorm ladning i vejret.

Ramte Anna i hovedet og noget endte på mig..

Jeg nød samværet med den 22 årig skønheds, dejlig smil, kønne øjne og krop...

Samtale efter badet, kys og knus til afsked.

Endnu en oplevelse i Tarup.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...