Guest Papvin Skrevet 12. Oktober, 2018 Hey. Det er lidt svært at finde ud af hvilke thai pige der er på hvor og hvornår, så jeg vil høre om der er nogle her der ved om der er nogle thai piger i Århus med nogle rimeligt store silikone bryster. Jeg ved allerede at Gib fra PP og Day fra Dee-Day er her. Nogle bud :D? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Franj 117 Skrevet 12. Oktober, 2018 Aranya har. https://annoncelight.dk/showad/260344 Tror nok der er mange andre, men Aranya er altså skide lækker! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Franj 117 Skrevet 14. Oktober, 2018 Fandt du nogle store bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Oktober, 2018 Papvin skrev, den 12/10/2018 at 16:49: Hey. Det er lidt svært at finde ud af hvilke thai pige der er på hvor og hvornår, så jeg vil høre om der er nogle her der ved om der er nogle thai piger i Århus med nogle rimeligt store silikone bryster. Jeg ved allerede at Gib fra PP og Day fra Dee-Day er her. Nogle bud :D? Hende som ejer Dejline i Teglværksgade har nogle pænt store. Hun er i øvrigt ret pæn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Papvin Skrevet 15. Oktober, 2018 Franj skrev, den 14/10/2018 at 15:41: Fandt du nogle store bryster? Ikke endnu desværre :). Må prøve Dejline imorgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 23. Oktober, 2018 Papvin skrev, den 15/10/2018 at 20:37: Ikke endnu desværre :). Må prøve Dejline imorgen. Hvad fandt du så ud af med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 10. November, 2018 Aarhuselsker skrev, den 14/10/2018 at 15:52: Hende som ejer Dejline i Teglværksgade har nogle pænt store. Hun er i øvrigt ret pæn Er der ikke flere så hvad hedder hende du snakker om eller er der andre måder man vide hvem hun er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. November, 2018 steve skrev, for 9 minutter siden: Er der ikke flere så hvad hedder hende du snakker om eller er der andre måder man vide hvem hun er? Hun ejer stedet, og er helt klart chefen. Da jeg var der hed hun Ning, med navne ændrer sig jo ved du Hun er ret høj, og assistenden som jeg ikke har navn på er noget lavere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 14. November, 2018 Aarhuselsker skrev, den 10/11/2018 at 22:24: Hun ejer stedet, og er helt klart chefen. Da jeg var der hed hun Ning, med navne ændrer sig jo ved du Hun er ret høj, og assistenden som jeg ikke har navn på er noget lavere. Okay h ordan var massagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. November, 2018 steve skrev, for 1 minut siden: Okay h ordan var massagen? Den var faktisk ret god. Hun har bestemt lært at massere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. November, 2018 Ning er en køn pige men Til orientering, så er hun på ferie i Thailand i øjeblikket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 14. November, 2018 Papvin skrev, den 12/10/2018 at 16:49: Hey. Det er lidt svært at finde ud af hvilke thai pige der er på hvor og hvornår, så jeg vil høre om der er nogle her der ved om der er nogle thai piger i Århus med nogle rimeligt store silikone bryster. Jeg ved allerede at Gib fra PP og Day fra Dee-Day er her. Nogle bud :D? https://annoncelight.dk/showad/256350 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 15. November, 2018 8000 skrev, for 17 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/256350 Det er hvis Tåsingegade. Så nok bordel priser Men om hun er som billederne? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 15. November, 2018 Papvin skrev, den 12/10/2018 at 16:49: Hey. Det er lidt svært at finde ud af hvilke thai pige der er på hvor og hvornår, så jeg vil høre om der er nogle her der ved om der er nogle thai piger i Århus med nogle rimeligt store silikone bryster. Jeg ved allerede at Gib fra PP og Day fra Dee-Day er her. Nogle bud :D? Har du et link til Day fra Dee-Day? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 15. November, 2018 Jyskpik skrev, for 1 time siden: Har du et link til Day fra Dee-Day? Ja men sorry men Dee Day har ingen Link, mig bekendt Ja sorry men hva får dig til at tro, Papvin svarer Papvin starter tråden, og i og med får han svar Ja sorry, men jeg gider sku ikk skrive mere, om ingenting Ja sorry, det sku da lige være, dybt godnat site nåh ja, som en tidligere, engang skrev? Kan du ikk lide, så scrool dog videre Tak Eg men go aften som gider læse ........... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 18. November, 2018 paafuglen skrev, den 14/11/2018 at 15:04: Ning er en køn pige men Til orientering, så er hun på ferie i Thailand i øjeblikket. Hvornår er hun tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. November, 2018 steve skrev, for 22 minutter siden: Hvornår er hun tilbage? Hendes assistent er også ret køn. Hun insisterede på at give mig en massagetur mere, efter Ning havde misbrugt mig, men jeg måtte melde udsolgt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg