Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/238915

Har haft den mis-fornøjelse at have betalt for hendes ydelser. Forklaring;

Sexen er god, men ikke mere, hun er ganske rigtigt nymfoman, og fik da også orgasme. Men der er ikke verdens største indlevelse eller aktivitet. Massage som hun reklamerer med, det ved hun ikke hvad er, det er helt sikkert, det kan vel nærmest kun beskrives som spjæt med armene og hænder der rører din krop, og så hendes negle...av

Hendes passivitet og manglende massage evner kan dog også være et resultat af at hun er hash-misbruger, og hun ryger MEGET... Og hun tog sig endda frihed til at ryge en pind mens jeg var der. Der burde jeg være gået, men hun havde fået penge, og havde gemt dem. Hele lejligheden STINKER af hash, så meget at jeg efter at have benyttet mig af hendes parfumerede Palmolive shampoo stadig lugtede som et Caribisk hamp rygnings landshold da jeg forlod hendes leglighed, som ud over stanken af hash, flyder med affald efter rygning af samme, også på gulvet i badeværelset, som IKKE er et besøg værd, og jeg kan ikke engang få mig til at nævne køkkenet som man passerer på vej ind til sengen, hvis ikke af netop samme grund....

Og for lige at runde det af, er hun mere interesseret i hendes telefon og bærbare, selfies og opslag blev lavet uden hensyn til kunden under massage delen...

Og, så lige naboerne, der ved at hun er glædespige, men bestemt ikke bryder sig om det, gør at man nok ikke bør være fra lokalområdet, da de er meget "nysgerrige" om hvem der kommer og  går hos hende. Ikke at jeg blev generet, men jeg blev godt nok studeret.

HVIS det kun er sex man kommer efter, så får man, på trods af at hun er stenet, en rigtig god tur, men man skal have et godt tunnelsyn for at komme hen til den del.

Men det værste er faktisk at hun er meget sød, men jeg kommer ikke igen, i hvert fald ikke før der er ryddet op og luftet gevaldigt ud.

 

Redigeret af Guest85

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun havde åbent vindue da jeg var på besøg men lugten hang i lokalet. Hun røg også en pind før vi gik igang :)

Jeg skulle også betale først og så er pengene jo bare væk hvis man ændrer på aftalen, hav det i tankerne hvis i besøger hende.

Ellers en fræk passiv pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej gutter.

Nu har jeg også besøgt hende, og jeg må sgu sige der ikke meget prinsesse over hende og et slot bor hun nu heller ikke i :-P

 

Jeg vil sige det sådan at jeg har prøvet meget, men hende her er sgu  alligevel meget speciel :shock:

Bagefter sidder jeg sgu  og griner lidt af det hele. Det var den mest surrealistiske oplevelse jeg har haft.

Hun starter med at ryge en fed og høre noget reggae og drømmer sig tydeligvis i en anden verden mens hun hiver i banditten :-o

Men hey jeg fik da gruppesex ved hende :blink: Jeg kneppede nemlig en sæk kartofler, for jeg kan næsten ikke huske hvornår nogen bare har lagt på ryggen og det var det:biggrin:

Som sagt en komisk oplevelse og 800 bananer fattigere:roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...