Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var på et besøg i Hals igår, hvilken smuk ung dejlig pige, tror ikke hun er en dag over 20 år, kommunikationen var ret svær, men vi fandt ud af det skulle starte med lidt massage, det var hun ikke så god til, men tit smilte/fniste hun på en virkelig sød måde mens olien blev fordelt  :-) men pyt det var heller ikke massage jeg var kommet efter, efter 5-10 min spurgte hun om jeg ville ha kondom på, og jeg tænkte ja ja, den er jo tæt på helt klar, og det var ikke det hun gjorde fysisk men hendes krop er simpelthen så lækker at det gik helt af sig selv, vi startede lidt i missionær, og efter 5-10 min ville jeg gerne tage hende bag fra, der glippede kommunikationen igen, for hun var ikke vild med at skulle vende sig den vej, og jeg troede det var fordi at hun troede jeg ville tage hende analt, og jeg sagde no no just take it easy, og det endte med hun vendte sig klar i doggy, og jeg var ekstrem forsigtig, der gik ikke længe før den fyrede af, jeg fandt så ud af bagefter at det var fordi hun var bange for at kondomet ville gå i stykker når man tog hende doggy, det blev jeg sgu lidt ked af at jeg havde misforstået, og følte nærmest jeg havde tvunget hende til det, og det er det sidste jeg vil, men et eller andet sted tænker jeg også så er det nok noget andet hun skal lave, det har de fleste nok lyst til, men igen jeg havde det ikke godt med det... 

Men nøj en krop, og uerfaren sød pige...

 

https://annoncelight.dk/showad/261375

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, for 22 minutter siden:

Jeg var på et besøg i Hals igår, hvilken smuk ung dejlig pige, tror ikke hun er en dag over 20 år, kommunikationen var ret svær, men vi fandt ud af det skulle starte med lidt massage, det var hun ikke så god til, men tit smilte/fniste hun på en virkelig sød måde mens olien blev fordelt  :-) men pyt det var heller ikke massage jeg var kommet efter, efter 5-10 min spurgte hun om jeg ville ha kondom på, og jeg tænkte ja ja, den er jo tæt på helt klar, og det var ikke det hun gjorde fysisk men hendes krop er simpelthen så lækker at det gik helt af sig selv, vi startede lidt i missionær, og efter 5-10 min ville jeg gerne tage hende bag fra, der glippede kommunikationen igen, for hun var ikke vild med at skulle vende sig den vej, og jeg troede det var fordi at hun troede jeg ville tage hende analt, og jeg sagde no no just take it easy, og det endte med hun vendte sig klar i doggy, og jeg var ekstrem forsigtig, der gik ikke længe før den fyrede af, jeg fandt så ud af bagefter at det var fordi hun var bange for at kondomet ville gå i stykker når man tog hende doggy, det blev jeg sgu lidt ked af at jeg havde misforstået, og følte nærmest jeg havde tvunget hende til det, og det er det sidste jeg vil, men et eller andet sted tænker jeg også så er det nok noget andet hun skal lave, det har de fleste nok lyst til, men igen jeg havde det ikke godt med det... 

Men nøj en krop, og uerfaren sød pige...

 

https://annoncelight.dk/showad/261375

Lyder godt nok lækkert ;) hvor i hals ligger det? Jeg tænker mest på om det er diskret :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
onlybeas skrev, for 14 minutter siden:

Lyder godt nok lækkert ;) hvor i hals ligger det? Jeg tænker mest på om det er diskret :P 

Hmmm i sommerhus området lige uden for hals, diskret og diskret naboen var også i sommerhus ;-)  men vær sød ved den bette pige hvis du vælger at besøge hende, og forvent ikke en erfaren rotte i faget... fransk er også med gummi det glemte jeg i anmeldelsen :-) men i min verden findes ikke en bedere krop, måske i model verden kan de hamle op... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cocacolazero skrev, for 28 minutter siden:

Lyder lækkert.   Hvad måtte du give for sådant en omgang 

800-1000 kr alt efter humør tror jeg :-) det er billigt for den søde dejlige pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gabel skrev, for 9 timer siden:

Passer billederne?

 Var det Meenah eller Nicki du besøgte? 

 

Om billederne passe må jeg melde pas på da jeg ikke kan se ansigtet, men umiddelbart vil jeg sige det er hende i sort...jeg så ikke den anden pige der var der, men som jeg har skrevet, wow en krop...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, for 14 minutter siden:

Om billederne passe må jeg melde pas på da jeg ikke kan se ansigtet, men umiddelbart vil jeg sige det er hende i sort...jeg så ikke den anden pige der var der, men som jeg har skrevet, wow en krop...

Kan du huske hendes navn. Nicki eller Meenah? 

Var hun shaved eller glat? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, for 1 minut siden:

Trimmet, men jeg gravede ikke rundt eller lavede fransk på hende, jeg var virkelig ordentlig... :-) 

Ved du om det var Meenah eller Nicki? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, den 12/10/2018 at 14:03:

Jeg var på et besøg i Hals igår, hvilken smuk ung dejlig pige, tror ikke hun er en dag over 20 år, kommunikationen var ret svær, men vi fandt ud af det skulle starte med lidt massage, det var hun ikke så god til, men tit smilte/fniste hun på en virkelig sød måde mens olien blev fordelt  :-) men pyt det var heller ikke massage jeg var kommet efter, efter 5-10 min spurgte hun om jeg ville ha kondom på, og jeg tænkte ja ja, den er jo tæt på helt klar, og det var ikke det hun gjorde fysisk men hendes krop er simpelthen så lækker at det gik helt af sig selv, vi startede lidt i missionær, og efter 5-10 min ville jeg gerne tage hende bag fra, der glippede kommunikationen igen, for hun var ikke vild med at skulle vende sig den vej, og jeg troede det var fordi at hun troede jeg ville tage hende analt, og jeg sagde no no just take it easy, og det endte med hun vendte sig klar i doggy, og jeg var ekstrem forsigtig, der gik ikke længe før den fyrede af, jeg fandt så ud af bagefter at det var fordi hun var bange for at kondomet ville gå i stykker når man tog hende doggy, det blev jeg sgu lidt ked af at jeg havde misforstået, og følte nærmest jeg havde tvunget hende til det, og det er det sidste jeg vil, men et eller andet sted tænker jeg også så er det nok noget andet hun skal lave, det har de fleste nok lyst til, men igen jeg havde det ikke godt med det... 

Men nøj en krop, og uerfaren sød pige...

 

https://annoncelight.dk/showad/261375

Jeg antager, at hednes ansigt ikke er noget at skrive hjem om, eftersom dit fokus er på hendes krop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ålleren skrev, den 12/10/2018 at 14:03:

Jeg var på et besøg i Hals igår, hvilken smuk ung dejlig pige, tror ikke hun er en dag over 20 år, kommunikationen var ret svær, men vi fandt ud af det skulle starte med lidt massage, det var hun ikke så god til, men tit smilte/fniste hun på en virkelig sød måde mens olien blev fordelt  :-) men pyt det var heller ikke massage jeg var kommet efter, efter 5-10 min spurgte hun om jeg ville ha kondom på, og jeg tænkte ja ja, den er jo tæt på helt klar, og det var ikke det hun gjorde fysisk men hendes krop er simpelthen så lækker at det gik helt af sig selv, vi startede lidt i missionær, og efter 5-10 min ville jeg gerne tage hende bag fra, der glippede kommunikationen igen, for hun var ikke vild med at skulle vende sig den vej, og jeg troede det var fordi at hun troede jeg ville tage hende analt, og jeg sagde no no just take it easy, og det endte med hun vendte sig klar i doggy, og jeg var ekstrem forsigtig, der gik ikke længe før den fyrede af, jeg fandt så ud af bagefter at det var fordi hun var bange for at kondomet ville gå i stykker når man tog hende doggy, det blev jeg sgu lidt ked af at jeg havde misforstået, og følte nærmest jeg havde tvunget hende til det, og det er det sidste jeg vil, men et eller andet sted tænker jeg også så er det nok noget andet hun skal lave, det har de fleste nok lyst til, men igen jeg havde det ikke godt med det... 

Men nøj en krop, og uerfaren sød pige...

 

https://annoncelight.dk/showad/261375

Når man kontakter pigerne, så oplyser de, at yngste pige er 28 år. Hertil skal antagelig ligges de obligatoriske ekstra år. Et pænt stykke fra "ikke en dag over 20 år" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var ikke noget at udsætte, men nu er det min vurdering, en god ide er at "besøg hende/dem selv" :-) hvis de siger de er 28 år, så enten lyver hende jeg var hos eller os er de skiftet ud... men hun var ganske smuk også i hovedet... så "ikke en dag over 20 år" passede i mit tilfælde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg Syndes at det lyder som fair priser og så er det også lidt privat.

Jeg har kun fået massage måske skulle man også prøve det andet hun ser rimlig hot ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

var forbi - 1000 kr for en cocktail i 30 min.....det kostede pludselig ekstra da jeg ville tage hende doggystyle...og så faldt begejstringen for mig :( 

 

Da hun så ville tænde op for bettemanden igen...havde hun mere travlt med at holde øje med klokken....

 

Stedet er diskret - prisen er i den høje ende - forvent ikke GFE - gentagelse nej tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg været ved hende nogle gange og har ikke haft nogle problemer.

jeg vil mene at det er nogle rimlig priser.

Kan da godt forstå at hun tager extra for anal sex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jim80 skrev, for 3 timer siden:

Nu har jeg været ved hende nogle gange og har ikke haft nogle problemer.

jeg vil mene at det er nogle rimlig priser.

Kan da godt forstå at hun tager extra for anal sex

Hvem sagde noget om anal sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en fuldstædig ener og en af de få uden tatoveringer piersinger og så har hun dejlige naturlige bryster (b til c)

Gudefigur hverken spinkel eller buttet, men lige der i midten....omg hun er lækker.

Hende jeg omtaler er den første foto på annoncen.

Derudover er hun meget sød og naturlig, lidt uerfaring , men på dejlig vidunderlig måde.

25 dejlige frække somre..... hmmmmm og hun ser yngre ud.. 

Den er kun et problem det er jeg har 3 timers kørsel .... måske heldig, for hun kan ruinere mig økonomisk hvis

hun boede tættere på.

Hun er min bedste og smukkeste oplevelse ever af thai piger. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, for 7 timer siden:

Hun er en fuldstædig ener og en af de få uden tatoveringer piersinger og så har hun dejlige naturlige bryster (b til c)

Gudefigur hverken spinkel eller buttet, men lige der i midten....omg hun er lækker.

Hende jeg omtaler er den første foto på annoncen.

Derudover er hun meget sød og naturlig, lidt uerfaring , men på dejlig vidunderlig måde.

25 dejlige frække somre..... hmmmmm og hun ser yngre ud.. 

Den er kun et problem det er jeg har 3 timers kørsel .... måske heldig, for hun kan ruinere mig økonomisk hvis

hun boede tættere på.

Hun er min bedste og smukkeste oplevelse ever af thai piger. 

 

Er hun på TuristVisum eller ....?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...