Hop til indhold
Miller223

Politik og sex, det bliver da kun sværere..

Recommended Posts

Citat

jeg hedder Ida, og jeg er en ung pige på 18 år (ja, baby!). jeg går og forbereder min portfolio til diverse kunstakademier og tager samtidigt online HF. jeg er altså meget venstreorienteret og går ind for ligestilling, så hvis du ikke deler samme politiske overbevisning eller udviser manglende respekt for dette, bedes du holde dig væk, tak!

kunst og kultur er muchos importante for mig, så hvis du er kreativ på nogen som helst facon er det en kæmpe bonus. jeg er IKKE interesseret i lyn knald bag i en bil for 1000 kr, sådanne beskeder vil blive slettet og blokeret uden varsel, så tag jer i agt unge mænd og kvinder. hmu hvis du syns jeg er sød ud og lyder interessant! og gerne vil støtte en aspiring artist.

https://sugardaters.dk/show?alias=martbaby
:razz::razz::razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bortset fra den lidt ejendommelige retstavning, men det er  meget udbredt hos de unge i vore dage, så synes jeg  ikke, at det er så slemt.

Går ud fra, at den røde tekst er Millers tolkning af pigens ord.

Om man er meget venstreorienteret når man kun er 18 år ved jeg heller ikke.

Den politiske interesse stikker sjældent så dybt hos de unge piger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...