Miller223 197 Skrevet 12. Oktober, 2018 Citat jeg hedder Ida, og jeg er en ung pige på 18 år (ja, baby!). jeg går og forbereder min portfolio til diverse kunstakademier og tager samtidigt online HF. jeg er altså meget venstreorienteret og går ind for ligestilling, så hvis du ikke deler samme politiske overbevisning eller udviser manglende respekt for dette, bedes du holde dig væk, tak! kunst og kultur er muchos importante for mig, så hvis du er kreativ på nogen som helst facon er det en kæmpe bonus. jeg er IKKE interesseret i lyn knald bag i en bil for 1000 kr, sådanne beskeder vil blive slettet og blokeret uden varsel, så tag jer i agt unge mænd og kvinder. hmu hvis du syns jeg er sød ud og lyder interessant! og gerne vil støtte en aspiring artist. https://sugardaters.dk/show?alias=martbaby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers_Borger 204 Skrevet 12. Oktober, 2018 Hmm - tror bare jeg holder mig væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 12. Oktober, 2018 JA - total rædsel. Kunne ik drømme om at kontakte den mærkelige person Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 12. Oktober, 2018 Lyder på mig som om hendes profiltekst virker efter hensigten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 12. Oktober, 2018 Hun lyder da spændende, har desværre nok ikke råd til at sponsere hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 12. Oktober, 2018 Bortset fra den lidt ejendommelige retstavning, men det er meget udbredt hos de unge i vore dage, så synes jeg ikke, at det er så slemt. Går ud fra, at den røde tekst er Millers tolkning af pigens ord. Om man er meget venstreorienteret når man kun er 18 år ved jeg heller ikke. Den politiske interesse stikker sjældent så dybt hos de unge piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 12. Oktober, 2018 Jeg tror jeg laver en aftale med hende. Inden da skal jeg lige have bestilt en "I love Trump" t-shirt 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg