Hop til indhold
Guest Slettet bruger

Mette 30Vejle

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Umiddelbart ser det ikke ud til at denne profil http://www.voksenlisten.dk/mette30vejle skulle fange min opmærksomhed, men hvor mange gange har vi fyre ikke brugt ufattelig mange kr på piger som ikke var noget værd og man ser det først bagefter når ens ven har vundet kampen.

Nå jeg skulle jo prøve og bookede først en halv time med uvished om jeg skulle tage 1 time, men dette måtte komme på en prøve da jeg så hende. Når hun kalder sig Vejle, så en af de første steder jeg tænkte på, var transportcentret hun opholdt sig, men til en overraskelse befandt hun sig inde i Vejle midtby og hotel´s navn vil jeg ikke nævne, men der befandt hun..ca 20 min mig af *sf*

Jeg ankom 19.55 og fik værelsesnr og gik straks op og da hun åbnede døren, stod der en ganske nydelig kvinde med de dejlige naturlige former og diskret påklædt..

1 time blev det til for denne frækkert kunne jeg slet ikke nå og nyde på 30 min, der skulle tid til når jobbet skulle gøres ordenligt. Vi lå og snakkede lidt i ca 10 min inden jeg stille pillede hendes trusser af og sikke et flot syn jeg så der..flot mis og yderst neutral i smagen. Jeg slikkede hende længe og jeg nød de krampeagtige små orgasmer hun fik hen af vejen og jo mere jeg pressedepå klitten, jo mere hidsig blev hun og hver gang hun var tæt på at komme stoppede jeg op *gg*

Nu var det blevet min tur efter den lange slikketur og jeg spurgte om jeg måtte få det blowjob som nok var det bedste jeg har prøvet før (ifølge hendes tekst).. ja ja tænkte jeg..endnu en som bare åbnede munden og gjorde ikke rigtigt meget ud af det. Jeg skulle æde de tanker i mig igen, for hun suttede op og ned af skaftet og pludselig forsvandt hele min pik ned til roden i hendes mund :o

Hun blev simpelthen ved til tåerne trillede ud af øjnene på hende, sjælden har jeg mødt en kvinde som kunne klare en pik på min str til roden.

Det blev sgu for meget og det var på tide og mærke hende, på med gummi og ind med banditten.. utrolig snæver og dejlig fræk når hun lå der med benene op på mine skuldre og bare fik den. Så en tur hvor begge ben blev smidt helt op til ørenene og bagefter en tur hvor hun var oppe og hænge på mig.. godt hun var en "lille" nipsting på 165cm og vejede 65kg, så det var ikke noget at hun hang der. Så til slut gav jeg hende den rigtig hårdt bagfra og hun sagde selv om ikke hun skulle samle sine ben. Jeg blev ved i et godt stykke tid med at tage hende bagfra indtil jeg kom..

Vi lå lidt og sludre bagefter om alt imellem himmel og jord, jeg må sige det var rigtig dejligt og møde en kvinde som gjorde det af lyst og den oplevelse hun gav mig.

Konklussion: Jeg kommer helt sikkert igen, ingen tvivl.. sexen var ægte og alt virkede så naturligt sammen med hende..

Der er nogen gange hvor denmest stille profil viser sig at være modsat og i dette tilfælde vil jeg sige at hun gjorde sgu et fremragende stykke arbejde..Tusind tak Mette..

p.s. hun lignede en lille fræk sekratær da jeg trådte ind af døren, det gav altså et stort plus hos mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Billederne betyder intet, jeg så skønheden IRL og må sige hun ser meget mere skøn IRL end på billederne..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt mette bestilte fransk til 600

Den bedste jeg nogen sinde har fået hun tager til roden og sluger

Og god tid og god hotel midt i byen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Jeg har også besøgt mette bestilte fransk til 600

Den bedste jeg nogen sinde har fået hun tager til roden og sluger

Og god tid og god hotel midt i byen

sluger?? overfor mig sagde hun ikke slugte, for hun brød sig ikke smagen. Hun tager klatten i munden, men lader det løbe ud igen.

Men du har ret, hun gav et fantatisk blow som virkelig kunne mærkes ned i tæsserne gg

Del dette indlæg


Link til indlæg

sluger?? overfor mig sagde hun ikke slugte, for hun brød sig ikke smagen. Hun tager klatten i munden, men lader det løbe ud igen.

Uanset om hun sluger eller ej, så kommer hun da til at smage det hvis hun tager det i munden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset om hun sluger eller ej, så kommer hun da til at smage det hvis hun tager det i munden.

hvor ligger sikkerheden for os mænd - uden gummi? - er det overhovedet sikkert????

jeg er godt gift - men mangler et godt BJ - men er sgu da bange for at det vil gå galt et eller andet sted...

lad høre jerres komments...

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvor ligger sikkerheden for os mænd - uden gummi? - er det overhovedet sikkert????

jeg er godt gift - men mangler et godt BJ - men er sgu da bange for at det vil gå galt et eller andet sted...

lad høre jerres komments...

Dude hvad er problemet.. smut et gummi på sjoveren - længere er den ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor bruge en anmeldelse til at diskutere den slags i, der findes masser af muligheder for at oprette en tråd om emnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor bruge en anmeldelse til at diskutere den slags i, der findes masser af muligheder for at oprette en tråd om emnet.

Hvad mener du lige med det Bing? så vidt jeg ved er det ikke forkert at komme med anmeldeser eller kommentarer i denne tråd.

hilsen

Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Du siger du er godt gift, hvorfor søger du så andre steder hen, forstår ikke?

Et noget irrelevant/lidt tåbeligt spørgsmål, undskyld. Og hvorfor skulle han svare på det her?

"Godt" gift kan sagtens betyde godt samliv, men at der mangler noget andet.

Tror du virkelig, at hovedparten af sexkunder er singler? :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er tilladt at komme tilbage til trådens emne, så handlede det vist om en god anmeldelse af en spændende kvinde. Jeg kunne godt selv fristes, og tilsyneladende er der en lang kø af mænd, der har det tilsvarende.

Handler det derimod om at moralisere og hykle, så lav venligst en anden tråd. Det er vist nok ikke raketvidenskab, at starte et nyt emne. Men lad være med at ødelække en god omtale af Mette, når det ikke omhandler ens erfaringermed med hende, men derimod bedrevidende almindeligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er tilladt at komme tilbage til trådens emne, så handlede det vist om en god anmeldelse af en spændende kvinde. Jeg kunne godt selv fristes, og tilsyneladende er der en lang kø af mænd, der har det tilsvarende.

Handler det derimod om at moralisere og hykle, så lav venligst en anden tråd. Det er vist nok ikke raketvidenskab, at starte et nyt emne. Men lad være med at ødelække en god omtale af Mette, når det ikke omhandler ens erfaringermed med hende, men derimod bedrevidende almindeligheder.

godt med et par indslag fra jer alle - og ja, jeg er ny her på siden - så en ny tråd havde været det rette - beklager den ikke startede der! - mette kan og gør det formentligt super godt - det vil jeg ikke kommentere yderligere på - den med godt gift - ja, ægteskabet fungerer - der mangler bare lidt ekstra - som et BJ :shock: ..... - og som en skriver - der er helt sikker flere gifte med i den her verden end man lige går og tror! hyg jer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvornår har nogen sidst været i kontakt med mette?

Mødte du hende i vejle i september?

Jeg har ikke kunne få fat i hende længe og andre har vist samme problem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...