Hop til indhold

Angela fra Slovakiet

Featured Replies

Skrevet

Hejsa. Jep jeg er ny bruger og fulgt længe med her på sidelinien.

jeg har præcis haft 1 time med Angela og Wauw,var sikker på hun var fake men da hun så åbnede døren var det bedre end på billeder. Hun var super sød og nærværende,så kan kun anbefale hende. Hun sagde der var 8-10mænd i løbet af en dag så er glad for jeg kom tidligt for hun som hun sagde sidst på dagen var hun godt øm. Hun rejser Mandag så skynd dog afsted.

Skrevet

ja, ja, hvis også tror på julemanden, så sikkert...

Men forbavsende som anmeldelserne fra Valby er forsvundet fra sitet

Skrevet
  • Author
Glimmer81 skrev, den 12/10/2018 at 13:44:

jeg har præcis haft 1 time med Angela og Wauw,var sikker på hun var fake men da hun så åbnede døren var det bedre end på billeder. Hun var super sød og nærværende,så kan kun anbefale hende. Hun sagde der var 8-10mænd i løbet af en dag så er glad for jeg kom tidligt for hun som hun sagde sidst på dagen var hun godt øm. Hun rejser Mandag så skynd dog afsted.

Du fik da skræmt mig væk - havde ellers aftale igår, blir sgu for virkeligt at man måske er nummer 9 i rækken af liderlige mænd der kommer over alt på hende:-(

Skrevet

Thanks for the review. But why do you put your review here? Looking forward to more details.

Skrevet
1955 skrev, den 14/10/2018 at 19:28:

Du fik da skræmt mig væk - havde ellers aftale igår, blir sgu for virkeligt at man måske er nummer 9 i rækken af liderlige mænd der kommer over alt på hende:-(

Præcis... osse derfor jeg helst vil tidlig formiddag og dejligt med tidlig fri i fredags,for tanken om at komme om aften og være nr 7-8 tiltaler heller ikke mig,men for pokker jeg vil gerne møde hende igen.

Skrevet

Men gav hun tungekys? xD 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.