Hop til indhold
Chefkokken

Kender nogen AkJau

Recommended Posts

Hej

Er der nogen der har erfaring med AkJau fra sugardaters.dk  ?

https://sugardaters.dk/show?alias=AkJau 

På hendes profiltekst lyder det som om at hun har været på en del dates, og de danske ting der er i baggrunden på hendes billeder tyder på at de er ægte.

Men - hun vil have 200kr. i depositum før vi mødes... og det lugter bare lidt af svindel. Jeg kan egentlig sagtens forstå argumentet om at hun reserverer tid og mange måske hopper fra i sidste øjeblik, på den anden side så er det også bare mega nemt at scamme folk sådan. Så jeg håber der er en herinde der kan sige god for hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Chefkokken skrev, for 16 minutter siden:

Du har helt ret - med den ene undtagelse hvis et par erfarne brugere herinde vil sige god for at hun er ærlig :-)

ALDRIG i livet. Der findes ingen saglig grund til at betale inden i mødes  Er det transport så tilbyd at hente hende Eller betale en konkret billet på nettet til hende som ikke kan byttes til penge, men først når du har identificeret hvem hun er.

De finder i 99 procent af tilfældene på syge forklaringer for hvorfor det ikke kan lade sig gøre. Fordi det er svindel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Og meget vigtigt

Vi skal alle sammen anmelde dem der vil have forudbetaling til sugardaters så de får gjort noget ved problemet Jeg anmelder promte alle giver dem rød finger og blokere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, Lige nu:

Og meget vigtigt

Vi skal alle sammen anmelde dem der vil have forudbetaling til sugardaters så de får gjort noget ved problemet Jeg anmelder promte alle giver dem rød finger og blokere 

Good point - det vil jeg lige gøre.

Det er også ret suspekt at der kun kommer "AJ" frem som navn når jeg skal lave en mobile pay overførsel. Det har i ret lang tid været sådan at man skal opgive sit fulde navn, og det tjekkes med CPR registeret før man kan oprette sig på mobile pay. Så enten har hun fundet en fusket metode, eller også har hun måske haft kontoen i så lang tid at det ikke har været et krav.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Chefkokken skrev, for 2 timer siden:

Good point - det vil jeg lige gøre.

Det er også ret suspekt at der kun kommer "AJ" frem som navn når jeg skal lave en mobile pay overførsel. Det har i ret lang tid været sådan at man skal opgive sit fulde navn, og det tjekkes med CPR registeret før man kan oprette sig på mobile pay. Så enten har hun fundet en fusket metode, eller også har hun måske haft kontoen i så lang tid at det ikke har været et krav.

Viser i alt fald det ikke er en normal ung pige men heller ikke mere end.

De seriøse piger på sd du kan købe til jeg og som tager mod mobile pay bruger som regel også bare en forkortelse eller lignende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
Chefkokken skrev, for 40 minutter siden:

Så du har mødt hende og har gode erfaringer?

Nej! Det ikke seriøs. At vil have penge inden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...