Hop til indhold

Recommended Posts

Guest hygge

Jeg besøgte Chanpen i Bagsværd, jeg blev godt modtaget og der er 2 damer , jeg blev spurgt hvad jeg ønskede mig og svarede jeg gerne ville have 1 time med bj , den yngste ville ikke , hun gav kun massage og intet andet , men hende den lidt ældre dame var heldigvis mere frisk , tror nok hun er ejeren, vi kom ind i rummet og hun gav massage mens hun snakkede , hun snakkede hele tiden under massagen og gav til afslutning en ok blowjob , Pæn rum, men ikke et sted hvis man ønsker det frække. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hygge skrev, for 3 timer siden:

Jeg besøgte Chanpen i Bagsværd, jeg blev godt modtaget og der er 2 damer , jeg blev spurgt hvad jeg ønskede mig og svarede jeg gerne ville have 1 time med bj , den yngste ville ikke , hun gav kun massage og intet andet , men hende den lidt ældre dame var heldigvis mere frisk , tror nok hun er ejeren, vi kom ind i rummet og hun gav massage mens hun snakkede , hun snakkede hele tiden under massagen og gav til afslutning en ok blowjob , Pæn rum, men ikke et sted hvis man ønsker det frække. 

 

Okay, har ellers kigget en del på den biks :) hvad er prisen for et lille blæs der? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt chanpen , god massage , den ældste giver hj og bj , yngste giver kun massage og dette er ok , hun virker ny og måske nygift derfor kun godt hun ikke giver sexuelle ydelser 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den yngste giver udover en middelmædig massage også hj. Der er hun så lidt mere livlig og snakkesagelig end under massagen. 

Poptrold

Del dette indlæg


Link til indlæg
hygge skrev, den 11/10/2018 at 17:06:

Jeg besøgte Chanpen i Bagsværd, jeg blev godt modtaget og der er 2 damer , jeg blev spurgt hvad jeg ønskede mig og svarede jeg gerne ville have 1 time med bj , den yngste ville ikke , hun gav kun massage og intet andet , men hende den lidt ældre dame var heldigvis mere frisk , tror nok hun er ejeren, vi kom ind i rummet og hun gav massage mens hun snakkede , hun snakkede hele tiden under massagen og gav til afslutning en ok blowjob , Pæn rum, men ikke et sted hvis man ønsker det frække. 

 

Var det hende Mint, som gav dig et ok blowjob?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...