Hop til indhold

Recommended Posts

Before I start this story....think that you are able to bring your own video device for a special price....I did not this time, but maybe next :razz: There are several MIa's now but she cant be mixed up with them, because they are far from her beauty.

NAUGHTY MIA

Some of you may think, Loppan always write good reviews, but I have made some bad mistakes ( read twin sisters :roll:  )..... :mrgreen:. The amount of mistakes get less and this time I knew it would be a success because I have met Mia before. I write reviews when girls are very good or very bad....this time it was very good of course.....and it usually is, I have learned to pick out the best...haha ....just showing off a bit :mrgreen:

I know that I might be a little big for her but with good communication she is fine, at least she says she is fine. Before the meeting I asked if we could start in the shower and have some sex there...thats my favorite:oops:...and she was OK with that for a short time, she said. So.... spending 5-10 min of 1 hour with her for some showersex is real value for money.

I soaped myself in after a day of work and continued with moving my hands on her body. I dont think the pics do her justice. She has no fat whatsoever, she works out she said....and she has the most perfect tits. She is a 10, absolutely!

So imagine the scene........ a mid age good looking man :mrgreen: in the shower with a girl in her early twenties looking like a supermodel......we kiss softly, my hands are moving around her silky body and breast with soap. She sits down on her knees and suck gently on my big long xx cm rock hard dick. She looks up and smiles with her beautiful face and eyes. After a while she stands up and I take her from behind, gentle with her hands on the walls leaning forward, then later on,  I press her against the wall so our bodies are tight together and her breast are pressed out.....THAT....I call heaven.:wub: Those soapy breast and body....you need a slap in your face to understand that its real. 

We moved to the bed and the session continued, she is tight and very nice, and we had a really good time together.Kissing deep, having intense sex, then soft..... switching position and started over again. I probably did not use my full hour and I think both me and her would not last so long. But we went through all positions and I think doggy and American was the best part. 

So, if you want a good time with a stunning beauty for 60 min with kisses included 1300 DKK is a good price. We did not discuss the price for filming, but it usually ends up around 800-1000 DKK. Please note that she is not offering CIM.

Treat her well and she will return that favor ;)

Loppan

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun bruger Politiken på billederne.  Hun foretrækker åbenbart det kulturradikale segment ... Højreradikale bør nok holde sig på afstand :-) Og tak for en saftig beretning! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Loppan... seems we have quite some things in common including fondness of shower sex and also Lia as far as I remember? If so, how does Mia compare to darling Lia? Is she Lia class? Are her breasts and body as perfect? Etc? Not silicone I hope...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yeah @Ballsy ! Nice to have a friend with same taste :D There is Silicone and there is Scilicone. I do not fancy rock hard breast because they become a bit unnatural. I have met quite a lot of girls having implants that makes there breasts both soft and peaky :wub::rolleyes: (Then we have Nessa Devil as some kind in between.) I would say that Mia has nice soft and firm breast and when she lies down on her back they are spreading out like natural. Just look at her nipples...wow. Im not 100% sure they are scilicone, but I guess they are....and if they are the man/woman that made those breast should get some kind of award....Nobel Price in breast implants :mrgreen: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, for 35 minutter siden:

Hun skriver selv 75 D silicon i annoncen. 

To focused on her beauty-pics ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 20 minutter siden:

To focused on her beauty-pics ;) 

Another proof of mens lack of ability to  visual multitasking ,-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ballsy skrev, for 3 timer siden:

Loppan... seems we have quite some things in common including fondness of shower sex and also Lia as far as I remember? If so, how does Mia compare to darling Lia? Is she Lia class? Are her breasts and body as perfect? Etc? Not silicone I hope...

 

Enig med at man finner brødere her inde som har samme smag i piger som en selv! Loppan, Kattjakt og Ballsy - jeres anmeldelser kan jeg altid bruge! Et specielt tak til jer! Har booked tid med Mia imorgen og glæder mig allerede!:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ballsy skrev, for 3 timer siden:

Loppan... seems we have quite some things in common including fondness of shower sex and also Lia as far as I remember? If so, how does Mia compare to darling Lia? Is she Lia class? Are her breasts and body as perfect? Etc? Not silicone I hope...

 

Enig med at man finner brødere her inde som har samme smag i piger som en selv! Loppan, Kattjakt og Ballsy - jeres anmeldelser kan jeg altid bruge! Et specielt tak til jer! Har booked tid med Mia imorgen og glæder mig allerede!:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg er ju enig med min fyrkantsbroder Loppan att Mia er en meget läcker pige! Hendes krop er icke mindre än fantastisk. Jeg och Mia kanske icke hade den bedste kemi jeg oplevt men jeg hade en session jeg fand meget läcker. Och visuellt er Mia en egte perle! / A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RicardoEverhardo

Jeg var forbi torsdag aften. 

Hun har virkelig en top trimmet krop og nogle af de smukkeste silikasser, jeg nogensinde har set og måttet røre ved. Ansigt ikke lige min kop te.

Kemien kunne have været meget bedre og man fik hverken GFE og ej heller PSE. I mine øjne klassisk ungarsk kølig distancerethed. 5/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hennes anikte tycker jag är snyggt, men smaken är olika. Hur lång tid beställde du? Kyss i går vid 1h. Sen är det givetvis mycket kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
RicardoEverhardo skrev, den 13/10/2018 at 09:11:

Jeg var forbi torsdag aften. 

Hun har virkelig en top trimmet krop og nogle af de smukkeste silikasser, jeg nogensinde har set og måttet røre ved. Ansigt ikke lige min kop te.

Kemien kunne have været meget bedre og man fik hverken GFE og ej heller PSE. I mine øjne klassisk ungarsk kølig distancerethed. 5/10

Dette review er spot on, og stemmer overens med min oplevelse.

Jeg kan bekræfte at hun har en virkelig flot krop, men er desværre lidt for følsom over for berøring til min smag. Kemien klikkede ikke lige for os i dag. Det er ikke hendes skyld - sådan er det bare. Tror bestemt der er gode oplevelser at hente hos Mia, så længe man ikke forventer PSE.

Men damn nogle flotte bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...