Hop til indhold
galten

Tyra Århus

Recommended Posts

Guest Mester75

Det lyder jo ret godt. Kunne være at man skulle aflægge hende et besøg. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg tog en chance og du vil ikke fortryde, at tage et besøg.

Tyra er hende du møder på billederne - en lækker samba-godte med en god røv og store bryster. Jeg bestilte en halv time for 800 kr og overraskende inkluderede det en dejlig og lækker øko-fransk  hun tog den bare i munden og suttede løs, så jeg var lige ved at skyde den af i munden på hende. Vi nåede ikke så langt omkring, det blev ellers kun til en ridetur og så doggy. Så kunne jeg ikke holde den mere:biggrin:

Som hun selv sagde, er det eneste der er photoshopped er den tatovering hun har ved maven og det er primært for, hun ikke genkendes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
galten skrev, for 20 timer siden:

Lyder lovende. Hvilken del af Århus holder hun til i? Og er lejligheden diskret og med parkerings muligheder ?

Hun holder til på Nørre Allé, ikke optimale parkeringsforhold og stedet er jo ud til den store gade, hvor der kommer mange mennesker. Du venter dog et diskret sted, hvor andre ikke kan se dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...