Hop til indhold

Rafaella i Kolding - bliv væk

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/257528

Kan se at denne rumænske pige nu holder til i Kolding. Jeg har tidligere besøgt hende i Esbjerg, og det var bestemt en oplevelse til glemmebogen - Hun burde virkelig finde sig et andet job, og jeg kan kun fraråde at besøge hende.

Blot en serviceinfo.

Skrevet

Tak for advarslen havde lige lavet en aftale til kl 22 i aften. Den er canslet nu :-)

Skrevet

Ja.....Alt hvad der bare lugter af Rumænien, holder jeg mig langt væk fra, uanset hvad!

Skrevet
Big3lover skrev, for 12 timer siden:

Ja.....Alt hvad der bare lugter af Rumænien, holder jeg mig langt væk fra, uanset hvad!

Enig Letland og Rusland er de sikre steder i den sammenhæng.

Skrevet
Mand34Horsens skrev, for 2 timer siden:

Enig Letland og Rusland er de sikre steder i den sammenhæng.

Nu skulle min advarsel om Rafaella så mest gælde for lige præcis hende, og ikke en generel holdning til piger fra Østeuropa, så stop nu for det pjat - det er jo ikke derfor vi har dette pragtfulde forum. Det er vel i grunden meningen med at vi kan berette om gode såvel som dårlige oplevelser, og så er det jo ligegyldigt om hun er fra Esbjerg eller Ukraine.

Tak.

Skrevet

Selvfølig og du er velkommen til ikke at have forudtaget holdninger og så håber jeg du giver os andre samme høflighed.

Vi er her for at dele erfaringer, og efter mange år med det her, er det jeg skriver mine erfaringer. 

Redigeret af Mand34Horsens

Skrevet
Mand34Horsens skrev, for 1 minut siden:

Selvfølig og du er velkommen til ikke at have forudtaget holdninger og så håber jeg du giver os andre samme høflighed.

Du er selvfølgelig i din gode ret til at have en holdning til piger fra andre lande, men denne anmeldelse drejer sig ikke om en generel holdning til alle udenlandske piger, men derimod om den omtalte pige - Rafaella - og derfor synes jeg du prøver at afspore indlægget ved at generalisere. - Det er jo ikke det som det handler om.

Skrevet

Du kan synes alt hvad du vil.  

Jeg synes at det jeg svare på er relevant i forhold til indlægget;

Redigeret af Mand34Horsens

Skrevet

Og det er så relevant for pigen her - som du er helt sikker på kommer fra Rumænien.....når der eksempelvis står "petite Columbian" i overskriften.

Redigeret af flinkmand
rettelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.