Hop til indhold
Guest flinkmand

Rafaella i Kolding - bliv væk

Recommended Posts

Guest flinkmand

https://annoncelight.dk/showad/257528

Kan se at denne rumænske pige nu holder til i Kolding. Jeg har tidligere besøgt hende i Esbjerg, og det var bestemt en oplevelse til glemmebogen - Hun burde virkelig finde sig et andet job, og jeg kan kun fraråde at besøge hende.

Blot en serviceinfo.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 12 timer siden:

Ja.....Alt hvad der bare lugter af Rumænien, holder jeg mig langt væk fra, uanset hvad!

Enig Letland og Rusland er de sikre steder i den sammenhæng.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Mand34Horsens skrev, for 2 timer siden:

Enig Letland og Rusland er de sikre steder i den sammenhæng.

Nu skulle min advarsel om Rafaella så mest gælde for lige præcis hende, og ikke en generel holdning til piger fra Østeuropa, så stop nu for det pjat - det er jo ikke derfor vi har dette pragtfulde forum. Det er vel i grunden meningen med at vi kan berette om gode såvel som dårlige oplevelser, og så er det jo ligegyldigt om hun er fra Esbjerg eller Ukraine.

Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølig og du er velkommen til ikke at have forudtaget holdninger og så håber jeg du giver os andre samme høflighed.

Vi er her for at dele erfaringer, og efter mange år med det her, er det jeg skriver mine erfaringer. 

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Mand34Horsens skrev, for 1 minut siden:

Selvfølig og du er velkommen til ikke at have forudtaget holdninger og så håber jeg du giver os andre samme høflighed.

Du er selvfølgelig i din gode ret til at have en holdning til piger fra andre lande, men denne anmeldelse drejer sig ikke om en generel holdning til alle udenlandske piger, men derimod om den omtalte pige - Rafaella - og derfor synes jeg du prøver at afspore indlægget ved at generalisere. - Det er jo ikke det som det handler om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan synes alt hvad du vil.  

Jeg synes at det jeg svare på er relevant i forhold til indlægget;

Ja.....Alt hvad der bare lugter af Rumænien, holder jeg mig langt væk fra, uanset hvad!

 
Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Og det er så relevant for pigen her - som du er helt sikker på kommer fra Rumænien.....når der eksempelvis står "petite Columbian" i overskriften.

 

Redigeret af flinkmand
rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...