peter7100123 15 Skrevet 10. Oktober, 2018 Er der nogle der har været fordi, de ser dejlige ud:-)? https://annoncelight.dk/showad/261535 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zifa1971 45 Skrevet 10. Oktober, 2018 Overvejer kraftigt at aflægge dem et besøg , men så alligevel, er blevet snydt så mange gange med løfter om rigtig lesbisk leg ved trekant. Måske man skulle starte med den ene først Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zifa1971 45 Skrevet 10. Oktober, 2018 Zifa1971 skrev, 1 time siden: Overvejer kraftigt at aflægge dem et besøg , men så alligevel, er blevet snydt så mange gange med løfter om rigtig lesbisk leg ved trekant. Måske man skulle starte med den ene først Så er der lavet aftale med Yolanda hende den lille slanke i stedet for Rafaella i Kolding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flinkmand Skrevet 10. Oktober, 2018 Zifa1971 skrev, for 7 minutter siden: Så er der lavet aftale med Yolanda hende den lille slanke i stedet for Rafaella i Kolding Du vil i hvert tilfælde ikke fortryde dit fravalg af Rafaella, men giv os gerne en anmeldelse af besøget hos Yolanda (tror ikke hendes billeder er ægte, jeg mener at have læst en anmeldelse om hende). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flinkmand Skrevet 10. Oktober, 2018 Zifa1971 skrev, for 7 minutter siden: Så er der lavet aftale med Yolanda hende den lille slanke i stedet for Rafaella i Kolding Du vil i hvert tilfælde ikke fortryde dit fravalg af Rafaella, men giv os gerne en anmeldelse af besøget hos Yolanda (tror ikke hendes billeder er ægte, jeg mener at have læst en anmeldelse om hende). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zifa1971 45 Skrevet 11. Oktober, 2018 Tog en for holdet i går aftes, havde bestilt 30 min med yolanda, fik først besked på at køre til en bestemt vej og skrive når jeg var fremme, velankommet til 1tjekpoint fik jeg adressen, lille lejlighedskompleks i en lille by syd for Vejle ca 14km, fandt lejligheden og bankede på som aftalt. Døren blev åbnet af Vanessa hende den blonde iført lækkert lingerie, noget kraftigere end jeg foretrækker( billeder på hende er ægte nok dog nok et par år siden de er taget ) spurgte til yolanda det forstod hun ikke et kuk af selv om jeg taler flydende engelsk, fransk og tysk. Besluttede mig for at prøve hende af da jeg fandt ud af at yolanda lige var ude af huset, jeg havde jo først overvejet en tur med begge piger. Blev vist ind i et værelse med en dobbeltseng ordnede det økonomiske, hun forsvandt med pengene og kom tilbage kort efter, så gik det stærkt, hede kys ub og tøjet blev flået af mig, ned på knæ og jeg fik et fantastisk blow, var lige ved at fylde hende på rekord tid, ned på sengen til en 69er, liderlig det er hun, safterne løb ned af kæberne på mig, op i en doggi og hun kan li at få den banket ind med et godt fast greb i de store balder, og da jeg gav hende lidt faste klap i måsen begyndte hendes krop lige pludselig at ryste.fik hende vendt om og kneppede hendes store patter og lige før jeg kom, fik hun den i munden, kom delvist i munden og ud over hendes ansigt et besøg værd hvis man er til store piger og dyrisk sex og endnu bedre hvis man kan spansk eller portugisisk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 12. Oktober, 2018 Kan kun tilslutte mig Zifa.....Hun er en rigtig frækkert når først hun kommer igang. Dejligt liderligt blik i øjnene og smukt ansigt. Lille godt buttet spansk-talende blondine. Meget store helt perfekte bryster....tilpas bløde, gode at ælte og så alligevel faste på en måde. Dejlige store knapper at sutte på. Bagdelen syntes jeg dog ikke er så voldsom stor, men der er noget at fat i. Bestilte en quicky og gav en 100-lap ekstra, for at sikre mig at det ikke kun blev i en stilling. Først dejligt blow. Hun ser virkelig fræk ud når hun sutter pik og bruger tungen godt. Bagefter ned på ryggen og hende ovenpå ridende på hug. Dejligt at se de store patter der gynger rundt, mens hun ivrigt banker sit underliv i bund så det klasker højlydt. Det er dejligt frækt og suveren indlevelse. Bagefter om i doggy hvor jeg kun holdt i 3-4 min. Hun begyndte pludselig at vippe røven op og ned mens jeg kneppede hende, og det blev sgu for meget. Alt i alt en ret god oplevelse og kommer bestemt igen. Syns hun er sød og imødekommende. Ingen hastværk. Dejlig afsked med kys og kram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 13. Oktober, 2018 Tænker at jeg måske lige for en god ordens skyld burde sige at hendes billeder (Vanessa), IKKE er et par år gamle, men fuldstændigt dugfriske og ægte, da de er taget på stedet hvor hun opholder sig https://massage.side6.dk/vanessa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg