TorbenMadsen 284 Skrevet 10. Oktober, 2018 Er der nogen som har erfaring med denne søde pige? Hun virker meget lige til og nem at få en aftale med, og rimelig med priserne. Tænker nogen må have været mellem benene på hende tidligere ... Smiler https://sugardaters.dk/show?alias=Nadja1208 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 10. Oktober, 2018 Jeg har været der smiler. Det er rigtigt hun er nem at få en aftale med og rimelig med prisen. Men det er ikke mit indtryk hun er meget erfaren tror bare hun er nysgerrig (kender en der er sb) og akut mangler penge. Hun er en super sød og snakkesalig pige der kysser dejligt og er stram det rigtige sted... Men kun bj er øko. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 10. Oktober, 2018 Har skrevet en del med hende, fået lavet en aftale. Men nu svarer hun ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 10. Oktober, 2018 AlfaN skrev, for 56 minutter siden: Har skrevet en del med hende, fået lavet en aftale. Men nu svarer hun ikke. Hvornår skal I ses? Hun svare ikke altid lige hurtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 10. Oktober, 2018 Efter planen fredag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 11. Oktober, 2018 Jeg arbejder også på sagen ... Smiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 12. Oktober, 2018 Okay jeg giver hende en chance ... Glæder mig til at møde hende og se hvad hun duer til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
broderskab 39 Skrevet 12. Oktober, 2018 TorbenMadsen skrev, for 9 timer siden: Okay jeg giver hende en chance ... Glæder mig til at møde hende og se hvad hun duer til Hahaha. Kan slet ikk tage den her besked seriøst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 18. Oktober, 2018 Fik mødt hendevog det var okay blow og sex, hun er som naboens datter, men lidt buttet med små bryster. Men på mig virker det alligevel meget forretningsmæssigt som hun er halvprostitueret Men det bliver meget aktive piger på sd vel også ret hurtigt? Tror ikke det er til gentagelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg