Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var får et pr uger siden i Vejle og efter at havde læst en masse gode anmeldelser af Thai pigerne i vejle skulle det da prøves

Jeg skriv til TEN om morgen og fik lavet en aftale til kl 22, da jeg skulle til at køre mod Vejle, skrev jeg lige igen for at få bekræftet adressen, skrev hun tilbage at hun var bleven dårlig, det er selvfølelig ikke hendes skyld bare en skam hun ikke lige sender det ud til dem hun har lavet en aftale med.

så mig hurtigt ind og finde plan B, men den pige svare ikke, så på samme adresse var så Nisarat https://annoncelight.dk/showad/228446

Så hun blev plan C, fik en tid kl 22 og kørte på vejle

da kl var 21:50 får jeg en besked fra Nisarat om jeg kunne vente til 22:30,

syns det var ret sent at spørge om, når man nu kører så langt, plus at man har en aftale man skal nå efter,

hun siger det er fordi rummet er optaget og det lige skal gøres klar igen, men at det også kan være kl 22:20

Jeg skriver "okay" og må så lige sidde i bilen og vente lidt.

Da jeg enlig kommer ind af døren bliver jeg mødt af Nisarat, det er 100% hende på billederne, sød og smilene, kan se hun lige er ved at ordne sengen og ser hun kommer nyt på, hvilken er en positiv start.
så kommer menukortet og jeg vælger en time, (Hvor hun gav lidt rabat for vente tiden) det positive forsætter.
jeg ligge mig klar og hun ligge også tøjet, hvor man så finder ud af at tøjet har gemt en lige stor nok mave min smag, men hendes dejlig naturlig store bryster ophæver det lidt.
men der bliver langt ud med en fin afslappende massage, som går over en et blowjob, som jeg vil kalde et roligt og pirrende et, hvor hun starter fra spidsen og langsomt tage mere og mere inde mens hendes tunge er koncentreret ved hovedet.
Efter BJ kommer den lidt mere aktive del i flere forskellige stillinger, samt en masse kys og kælen i mellem.
da jeg stå på gaden igen var der gået ca 1t og 15min.
Bestemt en dejlig oplevelse med en meget kærlig og nærværende kvinde.

Pigen 8/10
Stedet 7/10 (kun fordi man går direkte fra gaden og ind i hyggerummet, hvilket virker lidt underlig for mig, men ellers fint og rent)

Hilsen
BS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den normale pris er 1500 for 1 time men jeg fik det til 1200
der stod ikke noget på menuen at græsk kostede ekstra og jeg fik faktisk ikke spurgt til det, så der kan jeg ikke hjælpe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...