Hop til indhold
Trompeten

Lad mig suge din sperm, Søborg - Stor fejltagelse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/196519

Var til en af de naturlige kvinder der primært gør det af lyst.

Desværre en stor fejltagelse.

Billede fake, skulle være gået men ak forkerte hoved bestemte

For der var meget langt fra billederne til virkeligheden

Tilkøbte at slikke fisse hvilket betød at jeg ende helt uden nogen form for seksuel kontakt for min piks vedkomne da klokken ringede.

 

øv øv øv

Redigeret af Trompeten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trompeten skrev, for 30 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/196519

Var til en af de naturlige kvinder der primært gør det af lyst.

Desværre en stor fejltagelse.

Billede fake, skulle være gået men ak forkerte hoved bestemte

Der var meget langt fra billeder til virkeligheden

Tilkøbte ar slikke fisse hvilket betød at jeg ende helt uden nogen form for seksuel kontakt for min piks vedkomne da klokken ringede 

øv øv øv

Tak for advarslen........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kunne jeg under alle omstændigheder godt være fristet til at købe et slug for 500,-, og hun behøver ikke ligne damen på billederne (selv om fake billeder altid er et rødt flag).

Så vil du ligefrem beskrive oplevelsen som dårlig? Eller var det bare skuffelsen over,  at hun ikke lignede?

Jeg tænkte hun kunne være ok, selv om hun ikke ligner billederne?

Og kunne hun sutte godt / slugte hun?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal syntes. Normalt tager jeg mine brødres ord for når det er dårlig og man skal holde sig væk. Men en alarm klokke er lige gået i mit hoved og jeg kunne godt tænke mig at få anmeldelsen uddybet?

Det første der slår mig er at du ikke har holdt øje med tiden og selv administreret den. Det gør jeg altid selv. Samtidig er prisen almindelig, så hvorfor tilkøbte du ikke 15 minutter så du kunne nå at blive færdig. Hvis du ikke havde 500 kr. men lidt mindre kunne du da prøve at forhandle til et par minutter ekstra. 

Falske billeder er hvad det er....  
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, 1 time siden:

Falske billeder er hvad det er....  

Falske billeder er no go !! Uanset hvor god eller hvor dårlig servicen er.........!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min første tanke var afledt af overskriften, "suge sperm". Jeg tænke, om hun mon var dukket op med en støvsuger, og derefter havde forsøgt at påhæfte husholdningsaggregatets mundstykke til det mandlige vedhæng.

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der - en enkelt gang. Kan dog godt finde på, at komme igen.

Fruen er klar solariebruger. Det kan være vanskeligt at aldersbestemme - men jeg tror ikke jeg tager meget fejl ved at sige, at vi taler 50+. Det kan man ikke se af billederne - så nej - man kan sagtens føle sig snydt der. Jeg synes nu, at jeg havde lugtet lunten, så det var ikke noget, jeg følte mig snydt af, da jeg kom.

Jeg købte kun blow med slug. Det klarede hun fint. Blow var ikke noget mesterværk... meget mekanisk, og jeg kunne lukke øjnene og passende bruge fantasien til at tænke på noget andet... Derefter var slug-delen ganske fin. Alt blev tømt, og der blev slikket og suget.

Så... tænker at blow og slug er fint til prisen. For mere, skal man nok være til de ældre modeller (som dog stadig holder sig fint i form).

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 3 timer siden:

Falske billeder er no go !! Uanset hvor god eller hvor dårlig servicen er.........!!

Ja det var det jeg mente. Men når nu det andet hovede har taget over, så er der ikke noget at gøre ved det.

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 57 minutter siden:

Ja det var det jeg mente. Men når nu det andet hovede har taget over, så er der ikke noget at gøre ved det.

Ja det kan være svært men så skal man bare sørge for at have en plan B eller C i baghånden....;) Det med det andet hoved der tager over, det er det der er med til at have de falske billeder kørende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede jeg havde købt 15 min megafransk med tilkøb af at slikke fisse.

Da jeg var færdig med at slikke hende ville hun give min slappe pik gummi på, ikke noget fransk. Samtidigt ringede en høj alarmklokke.

Virkerkede på ingen måder som en der gjorde det af lyst, men det kan jo være kemi.

Jeg burde selfølgelig have tænkt mig om da jeg kom og kunne se at det var +20 år til billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...