Hop til indhold

Recommended Posts

Jesper larsen skrev, for 22 minutter siden:

Der er intet link?

Det er der da, nok nærmer dig der ikke kan finde ud af, at bruge det.

 

Mette Esbjerg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 52 minutter siden:

Linker du henviser til er til et motions side.

Sorry

Havde gang i for meget på engnag :)

, her er det rigtige Mette Esbjerg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super dejlig kvinde... har været der mange gange over en lang periode.. og hun vil gerne dyrke sex uden gummi...

 

Kan varmt anbefale hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
mand38 skrev, for 57 minutter siden:

Super dejlig kvinde... har været der mange gange over en lang periode.. og hun vil gerne dyrke sex uden gummi...

 

Kan varmt anbefale hende...

Tror måske hun havde skrevet det i sin annonce hvis det var gældende for alle:ph34r:

Du burde værne lidt om dit eget privilegie;) Du har selv financeret det.

Enzo.

Redigeret af Enzo L'uri

Del dette indlæg


Link til indlæg
mand38 skrev, den 10/10/2018 at 11:05:

Super dejlig kvinde... har været der mange gange over en lang periode.. og hun vil gerne dyrke sex uden gummi...

 

Kan varmt anbefale hende...

Hmmmm En kvinde i denne branche som dyrker ubeskyttet sex, vil jeg gå en stor bue udenom.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende et par gange. Da jeg besøgte hende tilbød hun trekant, og hun fik de vildeste orgasmer når hun blev slikket, og havde en pik i fissen samtidig.

Hun elsker virkelig at blive spermet til, som hun skriver. Ydermere giver hun en god massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cippo skrev, den 11/10/2018 at 22:26:

Hmmmm En kvinde i denne branche som dyrker ubeskyttet sex, vil jeg gå en stor bue udenom.. 

Fint, men nu er der så en som har været så venlig at oplyse om en pige som tilbyder sex uden gummi uden at have skrevet det i sin annonce. Det må du da være glad for så du kan fravælge hende. Eller du lever måske efter devisen. Hvad man ikke ved har man ikke ondt af?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 3 timer siden:

Fint, men nu er der så en som har været så venlig at oplyse om en pige som tilbyder sex uden gummi uden at have skrevet det i sin annonce. Det må du da være glad for så du kan fravælge hende. Eller du lever måske efter devisen. Hvad man ikke ved har man ikke ondt af?

At pigen tilbyder sex uden gummi og om hun skriver det eller ej i hendes annonce, eller bliver oplyst her af en kunde, ændre da ikke på noget? jeg vil til hver en tid fravælge dem.

jeg tror ikke at der findes ret mange som tilbyder ubeskyttet sex, jeg har ikke mødt nogle og heller ikke noget jeg efterlyser.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cippo skrev, den 15/10/2018 at 01:29:

At pigen tilbyder sex uden gummi og om hun skriver det eller ej i hendes annonce, eller bliver oplyst her af en kunde, ændre da ikke på noget? jeg vil til hver en tid fravælge dem.

jeg tror ikke at der findes ret mange som tilbyder ubeskyttet sex, jeg har ikke mødt nogle og heller ikke noget jeg efterlyser.

Dine personlige preferencer for sex med eller uden gummi høre hjemme i general debat. I en anmeldelses tråd vil det bare afspore debatten, som jo er meget tydeligt i denne tråd nu.

Jeg er ret sikker på at du har haft sex med masser af piger som tilbyder sex uden gummi. De fleste piger oplyser bare ikke om det før man spørger. At hetze piger som tilbyder sex uden gummi får dem ikke til at stoppe. Det får dem bare til at gøre det i skjul, så personer som dig ikke opdater at du har sex med en pige som også tilbyder det uden gummi. Men igen. Det er en diskution som høre hjemme i general debat.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen som kan beskrive hende lidt....højde, vægt, figur. Der står ikke så meget, og der er kun billeder taget i nogle vinkler så det er svært at se.

på forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker bare på dem jeg har sex med uden gummi, og næste kunde der besøger hende, ville de komme vis han viste at hun ville gøre det uden...

 

 

Så tror jeg at man skal lade vær med at besøge glædespiger... De tænder jo også det rigtige sex uden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 11 timer siden:

Dine personlige preferencer for sex med eller uden gummi høre hjemme i general debat. I en anmeldelses tråd vil det bare afspore debatten, som jo er meget tydeligt i denne tråd nu.

Jeg er ret sikker på at du har haft sex med masser af piger som tilbyder sex uden gummi. De fleste piger oplyser bare ikke om det før man spørger. At hetze piger som tilbyder sex uden gummi får dem ikke til at stoppe. Det får dem bare til at gøre det i skjul, så personer som dig ikke opdater at du har sex med en pige som også tilbyder det uden gummi. Men igen. Det er en diskution som høre hjemme i general debat.

Altså jeg synes da i Aller højeste grad at det høre med sig, at kommentere på en anmeldelse hvor hun tilbyder sex uden kondom?

Og at du kalder det en hetz fra min side, fordi jeg skriver, at jeg til hver en tid vil fravælge hende.. Seriøst?

knep du bare videre på dine prostituerede uden gummi, men stop med at fortælle os andre at det er normalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen som kan beskrive hende lidt....højde, vægt, figur. Der står ikke så meget, og der er kun billeder taget i nogle vinkler så det er svært at se.

på forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
mand38 skrev, for 5 timer siden:

Tænker bare på dem jeg har sex med uden gummi, og næste kunde der besøger hende, ville de komme vis han viste at hun ville gøre det uden...

 

 

Så tror jeg at man skal lade vær med at besøge glædespiger... De tænder jo også det rigtige sex uden...

Jeg tvivler på at flertallet finder det attraktivt og slikke hendes kysse fyldt med andres sperm.

Mon ikke flertallet gerne vil hjem til familien efter et luderbesøg,uden og frygte en smitterisiko.

Du gør Mette en bjørnetjeneste ved at udlevere ydelser som hun ikke selv tilbyder i annoncen. 

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cippo skrev, for 12 timer siden:

Altså jeg synes da i Aller højeste grad at det høre med sig, at kommentere på en anmeldelse hvor hun tilbyder sex uden kondom?

Og at du kalder det en hetz fra min side, fordi jeg skriver, at jeg til hver en tid vil fravælge hende.. Seriøst?

knep du bare videre på dine prostituerede uden gummi, men stop med at fortælle os andre at det er normalt.

Kommentar om personlige preferancer for og imod sex uden gummi høre ikke hjemme i en anmeldelses tråd. Det har admins slået fast igen og igen og igen og igen.

Dine person angreb må du gerne pakke et andet sted hen. De niveau nægter jeg at diskuter på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey alle 

Er blevet gjort opmærksom på denne tråd, hvor jeg er nævnt og linket til, af en gæst, som selv er forbavset over hvad der skrives.

Jeg dyrker ikke på nogen måde ubeskyttet sex med mine gæster. Har aldrig gjort det og har ingen intentioner om det!

Tilbyder en gang i mellem 3 kant, hvis en gæst efterspørger det, men det er stadig med kondom.

Ingen der har skrevet her, og beskriver en oplevelse med mig, hvor vi har dyrket sex unden kondom, taler sandhed, det er 100 % sikkert! Det fremgår tydeligt af min annonce at jeg ikke dyrker usikker sex! 

Jeg kan måske forveksles med en anden og det er heller ikke trådstarter der har linket til min annonce, men vil med dette indlæg gerne afbekræfte at usikker sex fåes hos mig, for det gør det ikke. Bliver spurgt om det hver dag, men afviser.

Her er min annonce

https://annoncelight.dk/showad/210832

Hilsen

Mette

Ps) Ja, hvis jeg lyder lidt pissed, er det selvfølgelig klart. Jeg er normalt en stille, rolig og afklaret person, men ovenstående beskyldninger får mig i rødt :)

Det må, som det mindste, give nogle konsekvenser for de som mener og har prøvet, at jeg gerne vil kneppes i fissen uden kondom, normale er de i hvert ikke!

 

 

 

 

Redigeret af Mette-Esbjerg

Del dette indlæg


Link til indlæg
mand38 skrev, den 10/10/2018 at 11:05:

Super dejlig kvinde... har været der mange gange over en lang periode.. og hun vil gerne dyrke sex uden gummi...

 

Kan varmt anbefale hende...

Du har 100 % aldrig besøgt mig i Esbjerg, hvis du har fået sex uden kondom. Du må gerne forklare hvordan det hænger sammen?

Du kan faktisk være med til at ødelægge min forretning, er det det du ønsker?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...