Hop til indhold
ChoosyVery

Adrik, Fredericia - sød og slank og med kæmpe naturlige bryster

Recommended Posts

Jeg besøgte hende her: https://annoncelight.dk/showad/261013

Men annoncen er nu nærmest irrelevant: Det er ikke hende på billederne og teksten er totalt ligegyldig - den kan primært bruges for et telefonnummer. Da jeg ringede og fik adressen fandt jeg ud af, at det var en adresse i Fredericia som jeg bedst kender for sorte piger, der har ydet helt ufattelig ringe og totalt ugidelig service. Men jeg kunne jo høre på den spanske accent i det engelske, at pigen her var fra Sydamerika, så jeg tog chancen - fordi billederne var så lækre. 

De er som sagt ikke af hende: Hun ER latina, men meget mindre, vel cirka 165 og meget slank, fin talje og dejlig fast lille sambanumse. Men brysterne! De er omtrent ligeså store som siliconesagerne på billedet - men bare naturlige. Sjældent set kombination af slank og storbarmet, så jeg tog en halv time til 500 kroner og hyggede mig gevaldigt med dem. Intet hastværk fra hendes side, positionsskift intet problem, sød pige. Ikke voldsomt med i legen, men jeg klarede mig fint med brysterne - det er jo efterhånden sjældent med den ægte vare. De minder om Dayanna / Leticias i størrelse, men er mere faste og lige knap så tunge - og virker altså meget store på den spinkle pige. Jeg sluttede i missionæren hvor synet af de bølgende brune bryster blev for meget. 

Anbefales, hvis man kan lide spinkle piger med store naturlige bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gav 500 for 15 minutter. Ingen superfransk, nej. Køn: Hmm, hun var uden sminke, så jeg vil nok bare sige “sød” og naboens datter-agtig. Eller naboens au pair fra Venezuela :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gengangeren

Latinapiger har til tider den her kombination af at være små, slanke og storbarmede. Lyder fristende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...