Hop til indhold
Gerrard

Øjenbryn

Recommended Posts

Jeg er åbenbart blevet for gammel.  For jeg er ikke ynder af moden med  plukkede øjenbryn,  erstattet af en alt for kraftig eyeliner,  men det er de unge kvinder vist ligeglade med. Netop derfor er det skønt med en kønsfælle, der kan bakke mig op...  Og så på charmerende skotsk. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, for 51 minutter siden:

Ærgerligt at du er fynbo :-(

Ha ha... Fynboer er skønne mennesker, og vi synger godt - Reelt var det vel fynboerne der opfandt eller inspirerede til Rappen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, for 1 time siden:

Jeg er åbenbart blevet for gammel.  For jeg er ikke ynder af moden med  plukkede øjenbryn,  erstattet af en alt for kraftig eyeliner,  men det er de unge kvinder vist ligeglade med. Netop derfor er det skønt med en kønsfælle, der kan bakke mig op...  Og så på charmerende skotsk. :-)

 

Åhhh han går lige ind og rammer DK fyr. F*** han er charmerende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 9 minutter siden:

Åhhh han går lige ind og rammer DK fyr. F*** han er charmerende ;)

Er han ikke for gammel til dig?  Han er allerede morfar.  Hans bimbodatter var tidligt ude.  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, for 1 minut siden:

Er han ikke for gammel til dig?  Han er allerede morfar.  Hans bimbodatter var tidligt ude.  :-)

Sleeeet ikke ;) Han er mega hot mit gæt på alder hvis jeg ikke havde hørt ham berette ville være omring de 40 !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden:

Sleeeet ikke ;) Han er mega hot mit gæt på alder hvis jeg ikke havde hørt ham berette ville være omring de 40 !! 

Det kan godt passe.  Han blev far som 17-årig.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, for 18 minutter siden:

Det kan godt passe.  Han blev far som 17-årig.....

Ok ja så giver det god mening :) Men alder betyder ikke det store for mig. Så længe folk er søde rare og forstå at sætte en tiger i DK fyr, så er jeg frisk :P Og et par grå hår eller to er kun ekstra godt.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...