Gerrard 1218 Skrevet 8. Oktober, 2018 Jeg er åbenbart blevet for gammel. For jeg er ikke ynder af moden med plukkede øjenbryn, erstattet af en alt for kraftig eyeliner, men det er de unge kvinder vist ligeglade med. Netop derfor er det skønt med en kønsfælle, der kan bakke mig op... Og så på charmerende skotsk. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SkovNymfen Skrevet 8. Oktober, 2018 Jeg vil da lige dele et billede som nok skal vække opsigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 8. Oktober, 2018 Ærgerligt at du er fynbo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 8. Oktober, 2018 Gerrard skrev, for 51 minutter siden: Ærgerligt at du er fynbo Ha ha... Fynboer er skønne mennesker, og vi synger godt - Reelt var det vel fynboerne der opfandt eller inspirerede til Rappen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 8. Oktober, 2018 Det har da pyntet lidt på hende her https://www.youtube.com/watch?v=Ax5eAzV5U5s 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 8. Oktober, 2018 (edited) Ha ha, hun er trods alt undskyldt! Redigeret 8. Oktober, 2018 af Gerrard Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 8. Oktober, 2018 Gerrard skrev, for 1 time siden: Jeg er åbenbart blevet for gammel. For jeg er ikke ynder af moden med plukkede øjenbryn, erstattet af en alt for kraftig eyeliner, men det er de unge kvinder vist ligeglade med. Netop derfor er det skønt med en kønsfælle, der kan bakke mig op... Og så på charmerende skotsk. Åhhh han går lige ind og rammer DK fyr. F*** han er charmerende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 8. Oktober, 2018 DK fyr 34 skrev, for 9 minutter siden: Åhhh han går lige ind og rammer DK fyr. F*** han er charmerende Er han ikke for gammel til dig? Han er allerede morfar. Hans bimbodatter var tidligt ude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 8. Oktober, 2018 Gerrard skrev, for 1 minut siden: Er han ikke for gammel til dig? Han er allerede morfar. Hans bimbodatter var tidligt ude. Sleeeet ikke Han er mega hot mit gæt på alder hvis jeg ikke havde hørt ham berette ville være omring de 40 !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 8. Oktober, 2018 DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden: Sleeeet ikke Han er mega hot mit gæt på alder hvis jeg ikke havde hørt ham berette ville være omring de 40 !! Det kan godt passe. Han blev far som 17-årig..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 8. Oktober, 2018 Gerrard skrev, for 18 minutter siden: Det kan godt passe. Han blev far som 17-årig..... Ok ja så giver det god mening Men alder betyder ikke det store for mig. Så længe folk er søde rare og forstå at sætte en tiger i DK fyr, så er jeg frisk Og et par grå hår eller to er kun ekstra godt..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg